En kristen amerikansk menighet med 500 medlemmer har lansert ideen om å markere den forståelige avskyen mot islamistenes terror mot World Trade Center og drapet på rundt 3000 mennesker 11.september 2001 med å brenne Koranen. Menigheten vil gjøre 11.september til en internasjonal ”Brenn en Koran dag”, og vil selv sette fyr på muslimenes hellige bok på sin egen tomt. Det kan ingen forhindre dem i å gjøre.
Resultatet av denne markeringen er selvsagt drapstrusler fra de islamske ekstremistene mot menighetens pastor, noe som sterkt understreker enkelte muslimers voldelige holdninger. Det har også ført til at NATOs generalsekretær, Anders Fogh Rasmussen, advarer mot å brenne Koranen 11. september. ”En slik handling kan true sikkerheten til de utenlandske soldatene i Afghanistan,” mener NATO-sjefen. Også det forteller om de voldelige metodene enkelte muslimer er i stand til å ta i bruk, og deres totale mangel på å bruke saklige argumenter som svar på ikke-voldelige provokasjoner.
Vi skal ikke la oss true av trusler om vold. Det er likevel grunn til å være betenkt over ideen om å brenne Koranen. Det er selvsagt et tegn på intoleranse og forakt for noe som betyr mye for andre mennesker: Deres religion. Det er forståelig at muslimer verden over blir såret over slike handlinger, like såret som vi blir når muslimer brenner det norske flagget.
Dessuten er bokbål et alvorlig symbol på diktaturet, på angrep og forakt for ytringsfrihet. Historien har gitt oss alt for mange eksempler på bokbål. Det bør ikke gjenta seg. Intet bokbål er berettiget eller kan forsvares. At det finnes litteratur som kan ha skadelige konsekvenser er hevet over enhver tvil, men de skal begrenses med opplysning – med argumenter – ikke med forbud og fysisk tilintetgjørelse.
”Den politiske funksjonen til «retten til ytringsfrihet» er å beskytte opposisjonelle og upopulære minoriteter fra undertrykking – ikke å garantere dem støtten, fordelene og belønningen av en popularitet de ikke har opparbeidet seg.” (Ayn Rand) (Overskriften er et sitat fra Heinrich Heine)
VG: Vil brenne Koranen tross advarsler
VG: Fogh Rasmussen advarer mot å brenne Koranen



Mye enig her, Jan! Men for det foerste er det ikke noedvendigvis noe galt eller negativt nettopp aa gi uttrykk for intoleranse og forakt for noe en oppfatter som saerdeles negativt, SELV om andre ser stikk motsatt paa det! Norske humanetikere og medlemmer av «hedningesamfunnet» har vel vist mer baade intoleranse og reinspikka forakt for kristendommen, kirka og kristne mennesker enn det denne menigheta i USA viser ved aa brenne noen koraner som protest mot islams ideologi og muslimers medvirkning til 11.9., men har NOEN her i landet ytrra oenske om aa begrense kritikken av de KRISTNE?
For det andre veit jeg ikke hvor «saara» vanlige muslimer blir av at noen «vantro» brenner en koran…
Eller hvor «saara» en vanlig nordmann blir av at noen fyrer opp et norsk flagg. Hva betreffer flagget, syns jeg det bare er patetisk naar rabiate muslimer tenner paa en daarlig kopi av et norsk flagg -- for liksom aa protestere mot skandinavisk ytringsfrihet. Mens jeg kan forstaa det hvis motstandere av hvalfangst brenner et norsk flagg i protest mot norsk hvalfangst-politikk! Ikke fordi jeg er enig i ders protest, men fordi jeg aksepterer deres frihet til aa protestere!
Og DER er den store forskjellen; vi nordmenn, opplaerte i toleranse og ytringsfrihet, aksepterer ogsaa ANDRES rett til protest. Muslimer derimot er verken opplaerte i toleranse, ytringsfrihet ELLER andres rett til aa stille spoersmaal enn si protestere mot islams doktriner, «profetens» paastander eller hva de naa maatte oppfatte som «islamsk»!
Prinsippielt er ogsaa jeg sterkt imot «bokbaal»! Men som et middel for aa sette koranen og islams budskap i fokus, er nok det aa brenne noen KORANER en usedvanlig effektiv protestform! Skal bli artig aa se om de virkelig gjennomfoerer «stuntet» -- og ikke minst hva som ev. blir foelgene av det!
‘Burn the Quran Day’ protest: Terry Jones effigy set on fire in Afghanistan.
Enig!
verden sliter med idioter.
problemet med de som har islam som religion, er at de er fattige idioter. så de har en annen måte å reagere på, enn de kristne idiotene med mere penger til mat, dusj osv.
kristendommen er ikke mindre voldelig enn islam, det stammer fra det samme opphavet, der religion er og blir en straffende uviss og ikke minst forvirrende måte å tolke den usynlige virkeligheten på.
om koranbrenningen blir positiv eller negativ over tid, vet vi ikke. men slik verden er nå kommer noen til å reagere.
når ikke engang vi i Norge klarer oss uten tro og kirke, hva skal de som ikke har, engang et samfunn slik vi ser i land som Afganistan osv -- som altså ligger flere tiår bak oss i tid -- hvordan skal de forventes å reagere?
De kan stenge kirken, så finne løsningen på samfunnet (de kan spørre meg) -- så kan de brenne koran etterpå, og fortelle alle hvor latterlig og primitiv den straffende religionen er. Da er det kunst, ikke nedrakking av fattige mennesker, som lever i fattigdom, helt reelt, fordi vi støtter en kultur som ikke vil gi alle mat og hus, men gi noen en slags amerikansk drøm. Om du kommer gjennom nåløyet, eller har en teit egenskap som sport -- da vil samfunnet lønne deg. Og drite i alle andre. Det er vesten. Hvorfor hater de oss der borte tror dere? Vi støtter jo systemet som om vi kjører jåt til arbeid og eier en egen øy i stillehavet.
Ja verden har til alle tider slitt med idioter…
Og noe av det mest idiotiske, er myter som at «kristendommen er like voldelig som islam», eller at «kristendommen og islam har det samme opphavet». For kristendom og islam er totale MOTPOLER! Jesus forkynte KJAERLIGJHET, tilgivelse og naade, mens den selvoppnevnte «profeten» Muhammed forkynte HAT, hevn og undertrykking! Og selv om Muhammed «stjal» en del fra baade judaismen og kristendommen, fra baade Toraen og Bibelen, er det definitivt ikke den kjaerlige, tilgivende og naadige «Gud Fader» Muhammed viser til naar han beskriver Allah! Islam er et vrengebilde av baade kristendom og joededom, islam er SATANS religion!
Skrev akkurat lignende men feil kode kom,og innlegge borte.
du er vel riktig klok må jeg si.
du har ikke peiling, det du skriver er jo latterlig og stammer ikke fra noe annet enn ditt tomme hode,
hent fakta når du skal skrive eller fortelle,
ikke kom med latterlig ord, kaller ikke det for påstand engang for det er jo det ikke.. blir du ikke flau mann? ikke rart du ikke har bilde, vedder på at du ser ut som «Olvar»
Islam er det reneste religion, med mest kjærlighet og rettferdighet, som gir alle både kvinner og menn sine rettigheter! det er bare kulturer som gjør forskjellig, ikke religionene!
hvor stammer du ifra?
Qur’an 3:19 «Lo! religion with Allah (is) Surrender.»
Tabari IX:69 «Killing disbelievers is a small matter to us.» Tabari VIII:141 «The battle cry of the Companions of the Messenger of Allah that night was: ‘Kill! Kill! Kill!’» Bukhari:V5B59N512 «The Prophet had their men killed, their woman and children taken captive.» Ishaq:489 «Do the bastards think that we are not their equal in fighting? We are men who think that there is no shame in killing.» Qur’an 2:191 «And kill them wherever you find and catch them. Drive them out from where they have turned you out; for Al-Fitnah (polytheism, disbelief, oppression) is worse than slaughter.» Qur’an 33:60 «Truly, if the Hypocrites (Peaceful Muslims) stir up sedition, if the agitators in the City do not desist, We shall urge you to go against them and set you over them. Then they will not be able to stay as your neighbors for any length of time. They shall have a curse on them. Whenever they are found, they shall be seized and slain without mercy -- a fierce slaughter -- murdered, a horrible murdering.»
Ishaq:322 «Allah said, ‘Do not turn away from Muhammad when he is speaking to you. Do not contradict his orders. And do not be a hypocrite, one who pretends to be obedient to him and then disobeys him. Those who do so will receive My vengeance. You must respond to the Apostle when he summons you to war.»
Qur’an:61:10 «Believers, shall I lead you to a bargain or trade that will save you from a painful torment? That you believe in Allah and His Messenger (Muhammad), and that you strive and fight in Allah’s Cause with your property and your lives: That will be best for you!»
Qur’an 33:36 «It is not fitting for a Muslim man or woman to have any choice in their affairs when a matter has been decided for them by Allah and His Messenger. They have no option. If any one disobeys Allah and His Messenger, he is indeed on a wrong Path.»
Qur’an 4:15 «If any of your women are guilty of lewdness, take the evidence of four witnesses from amongst you against them; if they testify, confine them to houses until death [by starvation] claims them.»
Islam have carried out more than 16009 Deadly attacks sinc 9/11!
Latest Offerings from the Religion of Peace
«He who fights that Islam should be superior fights in Allah’s cause» Muhammad, prophet of Islam
2010.09.07 (Narathiwat, Thailand) -- Two middle aged Buddhist teachers, husband and wife, are murdered by Islamic radicals.
2010.09.07 (Narathiwat, Thailand) -- A young Buddhist is gunned down in an Muslim drive-by attack.
2010.09.07 (Baghdad, Iraq) -- A TV anchor who tried to end sectarian violence is shot outside his home by a sectarian faction.
2010.09.06 (Kohat, Pakistan) -- Women and children are most of the two dozen victims in a powerful suicide blast on their residential compound.
2010.09.06 (Yala, Thailand) -- A middle-aged woman is shot to death by Mujahid while walking home.
2010.09.06 (Pattani, Thailand) -- A janitor is among two civilians assassinated by Muslim gunmen in separate attacks.
(Sahih Muslim book 41, no. 6985) The «prophet» said: The time [of judgment] will not come until Muslims will fight the Jews and kill them; until the Jews hide behind rocks and trees, which will cry: O Muslim! There is a Jew hiding behind me, come on and kill him!
«We’re a Religion of Peace and We’ll Kill You to Prove It!»
HAHAHHAHA NEI! Kristendommen sprer ikke kjærlighet, den sprer vage trusler om evig pine i helvete dersom du ikke passer perfekt inn i en målgruppe som noen kristne topper har funnet ut at er lett å manipulere.
Religion hadde nok sine nyttige sider før i tiden, men nå sitter vi med systemer som enten handler om å skaffe mer penger, eller mer makt, eller mer av alt.
Hei
Du ser ikke lenger enn din hat mot muslimer tillatter deg:))) Komm litt vekk fra dine åsene i Vest Agder da skal du fine mye fint der og.Som muslim er obervist det fins mye tull i islamske verden ,men at Koran fremmer hat ,er samme som å si at Bibelen fremmer hat.De bøkene MÅ tas med historiske sammeheng da de er blit tskrevet å tolke dem i dagens tid er bare tull og tøys.
Hva med korstogene ,masaakre på jøder ,to verdens kriger ,alle krig i nyere tyd er startet av kristne pga de skal oppretholde industrien på bekostning av muslimske liv og ser vi ikke litt grunn at noen muslimer skal være sinte når du bomber deres barn for olje??? Eller??
hva med brenning av kvinner for ca 200 siden ,gjørt i kristendom sitt navn? 100 000 barn er blit voldatt av prestene ,ingen av dere ,heller ikke muslimhater Jan skriver ikke en blogg om dette at det kunne skyldes bla bla det som står i Bibelen eller ligger i det kristne kultur ? Er alt som er bra bundet for kristendom og alt negativt er bundet til islam ..Litt morgen …eller seinere
Dere er bare opptatt av å fremme hat mut muslimer ,det er bare den agenda dere som deg og Jan har ,god skjult bak andre ting ,men lett å gjennomskue.Kan dere se seg selv i speilet og spøre hvorfor bærer dere hat mot andre menesker uten at de har ikke gjort noe til dere ??
Vi har sett den filmen før i tyskland ,de førte til jødeutrydelsen .Det ble gjort også av kristne .Eller tar jeg feil??? Er rumunere ,plakere ,lituanere som herjer i Norge muslimer ,men ingen bryr seg om det så lenge er kristne som stjeler ???
Det er ikek rart at verden er blik slik mes frihetforkjempere som er egentlig blindet av hatet.Islam er der med 1 500 000 000 menesker og 99,9 % av dem er opptatt av familien sin og ikke andre ting.Men dere setter alle sammen i samme boss ,det er vel mote nå i verden at det er fanny å hate muslimer bare de har islam som religion???
There is nothing more important to me than to free Muslims from the deception of Islam. By doing so, I can help free non-Muslims from the terror it inspires. But unlike you, I don’t attack or hate people. I focus my energy on the dogma that makes good people bad. And if exposing Ishaq’s Sira, Tabari’s History, Bukhari’s Hadith, and the Qur’an brings «hate and persecution upon Muslims» the problem is with Islam. Exposing Christ’s message and life pleases Christians; it doesn’t embarrass them. But Muhammad was an entirely different sort of man.
Hva er egentlig vitsen med å brenne koranen og diverse ting man ikke liker?
Desverre er det alt for mange mennesker i verden som tilfredstilles av det destruktive.
I dette tilfellet er «vitsen» aa sette fokus paa 1. ondskapen i islams ideologi, og 2. det islamske insitiamentet i terrorangrepet 11.september.
Som nevnt foer, er jeg ingen tilhenger av bokbrenning, men som en maate aa sette fokus paa INNHOLDET i Koranen, virker et jo lite bokbaal utrolig effektivt
Å brenne bøker er å gå i helt feil retning, det er å følge kirkens anti-kristne budskap. Skal vi bevege oss fremover, må vi brenne det ufornuftige
This sick blood/death/sexual perversion cult is, by constitutional standards, not a religion and could be banned by law. Instead the law goes after Christians who are opposed to this garbage.
COWBOY presten burde vist at hans egen bok ikke maner til intolleranse for andres relgioner!
Personal related intolerance will normally not cause inconvenience to others than the persons involved, and societal intolerance leads to repression and / or the convenience of both groups of human beings and individuals. Intolerant society will be strong rule-based, according to regulations set by the ruling political management. Classic examples of intolerant societies is Nazism in 1930 -- and 1940′s, communist society, and strong religious community that ISLAM
Brenner man for noe, så må man da få lov til å brenne for det. Islamister har da brent bibler, mennesker, hus og flagg, så at en prest brenner en koran bør da ikke være noe problem.
@Jan Mayen
Skal vi steine utroe kristne kvinner bare fordi muslimer gjør det?
No, but maybe we can take and stone those who throw stones? Just because Muslims do this…
Jens ser du kanskje en aldri så liten forskjell på å steine kvinner, å det å brenne bøker? Vel om du ikke skjønner forskjellen så er forskjellen at disse kristene personene gjør en ikke voldelig handlig som en demostrasjon mot muslimenes handlinger som er voldelig! Gi meg et eksempel på muslimske ikke voldelige demostrasjoner.. Dem finnes ikke.
Nei jeg støtter disse kristne personene fullt ut. muslimene bør snart skjønne det at vi lar oss ikke skremme av deres kriminelle handlinger!
IKKE LENGE SIDEN MUSLIMENE I NORGE PROTESTERTE FREDLIG GJENNOM HELE OSLO!? DU BØR SKAMME DEG
Til de som sier at Islam er fred og kjærlighet, hvor finner du dette ? !
Muslimer som konverterer til kristendommen sier at det de satte mest pris på ved å konvertere var varmen, kjærligheten og likeverdet !
Hvor er kjærligheten i Palestinas muslimske barneskoler ? Hvor er det på landsbygda i Saudi-Arabia, Iran og Pakistan ?
Det finnes ikke ! individuell nestekjærlighet mellom muslimer da Mohammad, Islam og drømmen om kalifatet kommer først.
For hvis det hadde vært dette i stor skala, hadde Islam vært død for lenge side.
pisspreik anonym. Noen eksempler:
youtube.com/watch?…ture=player_embedded
(11 årig muslimsk jente brent fordi hun ønsket å gå med lebestift.
Her er noen fredelige ord fra koranen:
reported Allah’s Messenger as saying: The last hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them until the Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him; but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.
min kommentar var rettet til anonym 01:38 som blant annet skrev:
«Islam er det reneste religion, med mest kjærlighet og rettferdighet, som gir alle både kvinner og menn sine rettigheter! det er bare kulturer som gjør forskjellig, ikke religionene!
hvor stammer du ifra?»
Du tar bare så fryktelig feil stakkars
desverre kan jeg ikke brenne bibelen for det er imot min Islamske verdier.
hvordan skal vi markere de hundretusener liv som gikk tap i afghanistan og irak?
siden 911 har mange titusener konvertert til Islam. grunnen til det er feil informasjon om Islam.
dere kan skrive så mye dårlig om Islam men Gud har lovet at Islam skal seiere over alle religioner.
Ja, og eneste seier dere får er krigene mot hverandre.
To accept a rapist is to be raped. To accept a murderer is to be murdered. To accept a thief is to be robbed. To accept a terrorist is to be terrorized. To accept a pedophile is to allow your child to be abused. To accept a slave trader is to devalue humanity. To accept a liar is to condone deceit and to lose site of reality, reason, and morality. You have done all of these things.
Why would you trust your soul to someone like this:
Bukhari:V7B67N427 «The Prophet said, ‘If I take an oath and later find something else better than that, then I do what is better and expiate my oath.’»
Qur’an 9:3 «Allah and His Messenger dissolve obligations.»
Qur’an 66:1 «Allah has already sanctioned for you the dissolution of your vows.»
Bukhari:V4B52N268 «Allah’s Apostle said, ‘War is deceit.’»
Qur’an 4:142 «Surely the hypocrites (Peaceful Muslims) strive to deceive Allah. He shall retaliate by deceiving them.»
Bukhari:V7B71N661 «Magic was worked on Allah’s Apostle and he was bewitched so that he began to imagine doing things which in fact, he had not done.»
Trusting a liar, and then deceiving others on his behalf, is a fools folly!
And I wouldn’t trust a god who says that the reward for killing is a brothel full of perpetual virgins. I wouldn’t trust a god who says the sun sets in a muddy spring or that Alexander the Great visited the extraterrestrials who live there. But that is why I am not a Muslim and you are.
Du viser til «dine islamske verdier» som begrunnelse for at du ikke kan brenne Bibelen. Samtidig skriver du DESSVERRE!?! Dvs. at du beklager «dine islamske verdier»…?
Er det ogsaa i mot disse «islamske verdiene» dine aa brenne et norsk flagg? Ev. aa steine ei jente som har hatt sex uten aa vaere gift? Eller en mann som er homofil…? Eller hva kan og skal du gjoere i forhold til en tidligere muslim som har forstaatt at det er JESUS som er «veien, sannheta og livet» -- og konvertert til kristendommen?
Din begrunnelse for at folk har konvertert til ISLAM, var jo morsom… Men sikkert riktig
Foroevrig er det ikke GUD som har lovet at islam skal seire, det er det Muhammed (ev. hans mentor «Allah» -- ogsaa kjent som «den store loegneren» eller «Satan») som har gjort!
Overskriften din her kan du umulig ha hentet fra ditt kloke hode. Det er i såfall en helt ny forståelse av hva kristendommen og Jesus i det testamente han brakte. Om noen ønsker å brenne Koranen, så la dem gjøre det. Bokens verdi er av liten verdi for andre enn muslimer, og de har da drevet med Bibelbrenning, brenning av flagg og «modeller» av hvite ledere i årtier. Hvorfor lage slikt oppstyr over en slik drittsak. Jeg kjøpte engang en norsk utgave av denne boken -- og fant relativt kjapt ut at denne boken hadde lite å tilføre meg av det jeg søkte etter. Jeg brente opp dritten, men jeg laget ingen kampanje for at jeg gjorde dette. Det var min personlige overbevisning som var drivkraften. Bokbrenning som prinsipp er jeg motstander av -- men det som skjer i menigheten i USA er ikke for å utslette verken Koranen eller muslimer fra jordens overflate. Det er ganske enkelt en demonstrasjon mot innholdet i denne djevelske boken som er fullstappet av metodebelæring om hva en GOD MUSLIM skal gjøre: Å drepe annerledes tenkende for fremme av sin ideologi (muhammedanisme er ingen religion, men en ideologisk forankret dårskap på linje med kommunisme).
Overskriften er et berømt sitat fra forfatteren Heinrich Heine.
Ville ikke oppfordret til aa gjore det men fakta er at han har akkurat like mye rett til aa ytre sin freedom med aa brenne denne «boken» som retten muslimene krever for aa bygge mosque paa ground zero!!!Muslimene bare krever aa krever men er rett og slett ikke i stand til aa vise respekt selv!
Jeg synes det virker mildt sagt useriøst å brenne Koranen. Det blir ikke noe bedre av det.
Brun the bible day? vilken dag var det igjen?
Spør Otto Jespersen som offentlig har brent en bibel.
Koranen turte han ikke å røre.
Huffda…. skal noen brenne ei bok…
Foreslår at man heller går skikkelig til verks, og samler inn samtlige religiøse bøker og tidskrifter i en stor haug, så skal jeg sende bensin og fyrstiker.
Religiøse menesker gjør jo ikke annet en å lage bråk og spetakkel hele tiden uansett hvilken religion dem nå tilhører.
Det skal på død og liv kriges i både øst og vest fordi noen bedritene personer som er så makt kåte at dem holder på å sprenges, absolutt skal påtvinge andre sin mening og tro.
Når jeg tenker meg godt om, så kan man egentlig bare kaste disse personene også på bålet, så sender jeg mere bensin.
Kanskje det da går an å få litt ro og fred rundt om i verden.
Stå på TERRY JONES……….STØTTER DG 100%…….
BRENN DRITTEN………..
En vis person bør ikke brenne bøker uansett innhold. Denne mannen burde istedenfor slått et slag for miljøet, levert boken til gjenvinning/resirkulering og dermed slått minst to fluer i ett smekk!
Stiller meg også litt undrende til datoen som er valgt for denne «begivenheten». At han fremdeles går rundt og tror at 9/11 var et muslimsk angrep, sier meg at mannen ikke har gjort hjemmeleksa si. Ikke usannsynlig at han brente skolebøkene. Jævla pyroman!
BRENN DRITTEN!!
Jeg er forundret over folks mistroiske oppfatning av at bibelen, toraen og koranen forkynner forskjellige budskap. Fakta er at det som står i alle disse Guds bøker i bunn og grunn er nogenlunde likt, bare at budskapet er forkynnet til forskjellige tider og er dermed en refleksjon av historiske forskjeller. Mennesker er ikke Gud og mennesker tolker Guds ord på sin egen måte. Gud er en, den allmektige og barmhjertige og han tester ett og ett menneske.. Alle vil vi dø til slutt og testen må avlegges alene.. så hva er poenget med å dømme andre uten å dømme seg selv..? hva er poenget med å snakke ned til andre for så gjøre seg syndig i å anse seg som overlegen eller bedre..? En sann muslim skal vende det andre kinnet til, ha nestekjærlighet og respekt for både bibel, toran og koranen som er alle Guds bøker. Hvis en muslim mener at Islam er best, har vedkommende virkelig misforstått, da koranen ble sendt via engelen Gabriel (samme engel som i torane og bibelen) til Muhammad s.a.w. som siste budskap fra Gud til det arabiske folket som var uvitende tyranner, slik Gud har sendt sitt budskap til alle folkeslag gjennom forskjellige profeter. I koranen står det at Gud har sendt profeter til alle folkegrupper. Det står om hadhzrat Moosa (Moses) og Isa (jesus) a.s. og deres historier. Hadhzrat Isa a.s. (jesus) skal redde menneskeheten fra det onde, nær dommedagen. Gud vil sende han ned på jorden for å redde menneskene fra dajjal (som er anti-christ og vil si at han er messias og de ikke- troende vil følge han). Islam er Allahs siste religion, Allah betyr Gud, og det er bare EN Gud. Kristendommen, jødedommen og islam er alle religioner som representerer en Gud, men mennesket er uviten og trangsynt til å studere dette og forstå dette slik Guds ønske for oss var og er.. Vi må forstå at det er vold med i bildet i alle tre relgionene fordi det har i alle tider vært motstandere av det gode og disse har manipulert Guds ord, og man kan si at presentasjonen er fabrikert. Det er gjort om. Men det er kun en sannhet og det er at det er en Gud og Guds profeter var alle gode mennesker som anstrengte seg (liker ikke ordet kjempe fordi det er negativt ladet) for å frembringe budskapet om EN Gud.
First, you don’t know other religions, including your own. If you knew it you would condemn it. Allah says Jews are: donkeys, apes, and pigs. He says that their asses have become their faces. Muhammad said, «Kill every Jew.» The Qur’an calls Christians «the faggots of hell’s fires.» It orders Muslims to «wipe them out to the last,» «to murder them, hang them, mutilate them,» and «to torture them, slice them into pieces, rob them, and hold them as captives.» Here is a sampling from the Qur’an: Qur’an 2:191 «And kill them wherever you find and catch them. Drive them out from where they have turned you out; for Al-Fitnah (polytheism, disbelief, oppression) is worse than slaughter.» Qur’an 33:60 «Truly, if the Hypocrites stir up sedition, if the agitators in the City do not desist, We shall urge you to go against them and set you over them. Then they will not be able to stay as your neighbors for any length of time. They shall have a curse on them. Whenever they are found, they shall be seized and slain without mercy -- a fierce slaughter -- murdered, a horrible murdering.» Qur’an 8:67 «It is not fitting for any prophet to have prisoners until he has made a great slaughtered in the land.» Qur’an 7:3 «Little do you remember My warning. How many towns have We destroyed as a raid by night? Our punishment took them suddenly while they slept for their afternoon rest. Our terror came to them; Our punishment overtook them.» Here is a but a smaller fraction of what can be found in Islamic Hadith, which you should know define Islam as much as, and in many ways more than, the Qur’an does: Tabari IX:69 «Killing disbelievers is a small matter to us.» Tabari VIII:141 «The battle cry of the Companions of the Messenger of Allah that night was: ‘Kill! Kill! Kill!’» Here is one that Muslims may be able to use to «defend the religion,» by showing how «merciful» Muhammad was to women and children. Bukhari:V5B59N512 «The Prophet had their men killed, their women and children taken captive.» The reason why the women and children were spared, as is explained in Islam’s own recitals, is that the men of towns Muhammad conquered were all slaughtered, and the women and children were sold into slavery to further fund the Islamic war machine. The best women amongst the captives were included in the spoils that were be to divided up, Muhammad getting first «stab» at them, of course, and then the most loyal/brutal Muslim would get the second pick, the next the third, etc…
Tabari VIII:38 «The Messenger of Allah commanded that all of the Jewish men and boys who had reached puberty should be beheaded. Then the Prophet divided the wealth, wives, and children of the Banu Qurayza Jews among the Muslims.» Of course, Muhammad would sometimes override the allocation of many of the women to his soldiers, when he tired of the dozens in his harem: Reading beyond that first sentence in Bukhari: Bukhari:V5B59N512 «The Prophet had their men killed, their children and woman taken as captives. Safiyah was amongst the captives, She first came in the share of Dihyah but later on she came to belong to the Prophet.» Muhammad of course compensated Dihyah for taking back his spoil (but only after he made a fuss). Ishaq:511 «When Dihyah protested, wanting to keep Safiyah for himself, the Apostle traded for Safiyah by giving Dihyah her two cousins.» Confirming the women as spoils testimony, Ishaq continues: «The women of Khaybar were distributed among the Muslims.» Raping the captured and recently widowed women went against Arabic culture, so Muhammad had to come up with something to dispel whatever moral instincts were still left in his murdering thugs. This conniving «prophet» addressed this by creating three-day marriages, known as Mut’a. No moral sensible human being can see Muhammad’s three-day marriage as anything but a means to give Muslims the right to rape women -- period. But I’ve digressed. Let’s get back to Muhammad’s (or Allah’s -- same thing) open-ended commands to kill: Tabari VII:97 «The morning after the murder of Ashraf, the Prophet declared, ‘Kill any Jew who falls under your power.’» Bukhari:V1B11N626 «The Prophet said, ‘No prayer is harder for the hypocrites than the Fajr. If they knew the reward they would come to (the mosque) even if they had to crawl. I decided to order a man to lead the prayer and then take a flame to burn all those who had not left their houses for the prayer, burning them alive inside their homes.’» Tabari VIII:181 «The Messenger ordered six men and four women to be assassinated. One of these women was Hind, who swore allegiance and became a Muslim.» Tabari VII:85 «Muhammad killed many Quraysh polytheists at Badr.» Ishaq:403 «Allah killed twenty-two polytheists at Uhud.» Bukhari:V1B1N6 «Just issue orders to kill every Jew in the country.» I’ll stop here, since another 50-100 quotes would only make this response longer, and just show more of the same. Additionally, women and children were valuable sexual and slave-trading assets.
Second, Moses told us to kill prophets like Muhammad who spoke in the name of a God other than Yahweh. This revelation is in Deuteronomy 18, the very chapter Muslims errantly claim predicts Muhammad. Moses’ Torah is the antithesis of the Qur’an. The heart of the Torah is the Ten Commandments. Muhammad violated every one of them. To say that they represented the same God and revealed similar guidance requires a complete ignorance of their diametrically opposed teachings. It is irrational. The fact Muhammad claims Allah revealed such foolishness only serves to confirm that Allah was too dumb to be God. The character the Qur’an errantly calls Isa, and whom you have called Jesus, could not be more different than Muhammad or more different than the real Messiah, Yahshua. Their nature, their behavior, their words, their message, and their mission were opposites. The good news of salvation through Yahshua’s atoning sacrifice, and His claim to be Yahweh in human form presented in the Gospels is the antithesis of Muhammad’s religion. Muhammad was a mass murderer; Yahshua the Messiah was a mass savior. All your claim does is prove that Muslims don’t think. It demonstrates that Allah was irrational and that Muhammad was illiterate and ignorant. Since the Torah, Psalms and Gospels reveal the same God, Yahweh, the same Messiah, Yahshua, the same message of relationship not religion, and the same path to eternal life by way of Yahweh’s/Yahshua’s atoning sacrifice and since the Qur’an presents a different God, Allah, a different prophet, Muhammad, who was a perverted pirate, and jihad as the path to paradise by way of dying while fighting for Allah, they cannot be the same on any level. So here is Islam’s problem. Allah claimed something that is untrue and irrational. He claimed that he inspired books with diametrically opposed messages. He claimed that books that differ in every way on most every page confirm one another. That simply isn’t true. It cannot be true. That which is not true is a lie. So the best Muslims can do is claim that the books were once the same but that Christians and Jews got together and altered them. But that’s not possible. The Bible, unlike the Qur’an is grounded in history. What it says happened, has been shown to be valid via archeology. Moreover, Yahweh’s Scriptures are filled with hundreds of fulfilled prophecies, proving divine authorship.
Only God knows the future. And we know that Yahweh’s Scriptures were not altered when Muhammad alleges they were changed. The Dead Sea Scrolls have been carbon dated all the way back to the 4th century B.C. They say the same thing the Old Covenant Scriptures say today. Nothing has been changed. Yahweh’s name, not Allah’s is written on these scrolls 7000 times. The only Hebrew words on these 2400-year-old scrolls that resemble allah phonetically are depictions of Satan and false religions. In fact, Satan’s name, Halal, is very similar to Allah’s. Since the Qur’an claims that God’s name is both Ar-Rahman and Allah and doesn’t mention Yahweh, and since Yahweh’s scriptures say that God has but one name and that His name is Yahweh, they can’t be from the same spirit. For Islam to be right, every thing would have had to be changed. It would have required the biggest conspiracy in human history a billion times over. When it comes to the Gospels, there are 25000 old manuscripts and letters that have been unearthed that all confirm that the Gospel writing have not changed and that the events they depict were accurately reported. And that means that everything Allah claimed about the Hebrew prophets and patriarchs, the Old and New Covenant Scriptures, was a lie. If Allah lied about the Qur’an confirming books that it contradicts, what else did he lie to you about? Being god, perhaps? When one takes the Sira, Ta’rikh, Hadith, and Qur’an and puts them together, they reveal the nature and purpose of Muhammad’s scam. Everything he told you was a lie. He did it for sex, power, and money. Don’t let this perverted man’s legacy haunt you. Learn the truth. Open your eyes and mind. Think rationally.
Er ikke Islam en fredelig religion? Islam er i likhet med Kristendommen en Monoteistisk relgion. Jesus er, i likhet med Moses og Abrahim (De kaller han Ibrahim) en profet for Gud. Gud er nettopp Allah.
Hvis dere leser bibelen vil dere finne ut at Gud, altså den kristne Guden er en hevnfull Gud. Bare spør innbyggerne i Sadoma og Gamorra samt de som overlevde en viss flodbølge. Jesus, i likhet med Gandhi (Oi, en hindu) pratet om at det beste forsvaret mot undertrykkelse (Jesu’ tilfelle, Romerne) var å prate om kjærlighet og vende det andre kinnet til mot undertrykkere. Muhammed derimot, mente at man skulle angripe og fjerne de som undertrykket folket. (Som f.eks Moses), men han mente også at man skulle uttrykke kjærlighet til sine medmennesker.
Men å si at Kristendommen ikke er en voldelig religion blir å ta feil. Hørt om Korstogene? Hørt om de Spanske Conqustadorene som angrep hele Latin-Amerika for gull og som pratet om at de skulle «kristne» alle?
Når dere bedømmer en religion, da må dere gjøre det på bakgrunn av hva Religionen forkynner istedenfor hva ENKELTMENNESKER og KULTURER forkynner. At det finnes mennesker i Islam som forkynner hat og død over andre mennesker er vel ikke forskjellig enn at Kristne gjør det samme? Hat er å brenne en koran. Hat er å brenne «fremmedkulturell» kultur for å hevde at din egen rase er overlegen.
Hitler var ett av disse forferdelig menneskene som forkynte hat og død over andre mennesker, samtidig som han pratet om kristendommen, betyr dette at kristendommen er ondskapsfull?
Nå er det nå engang slik at alle religioner har et truende budskap, nettopp for å skremme folk til å velge den religionen. Poenget i dag er at kristne flest tar ikke alt i bibelen bokstavelig men gjør egne fortolkninger, men mange muslimer tar koranen bokstavelig. Så selv om man kan debatere at andre religioner ikke bare snakker fred og fordragelighet så er islam en del av problemet i dagens verden. Dette for at alt for mange mennesker tar den bokstavelig. Og i koranen er det nok av hatvers. Når det gjelder brenning av koranen i offentlighet er det en rett i følge yttringsfriheten i de fleste vestlige land. Forstår at en del muslimer ser det som en provokasjon og er egentlig uenig i at det vil gjøre oss som kjemper mot ekspansiv islam noe godt. Viktigste er å demme opp mot islamisering av vestlige land, knuse terrorceller og bevistgjøre mot alt hatet koranen sprer. Det klarer man bedre å formidle uten å brenne koranen i offentlighet. Buskapet vil drukne med handlingen.
The transliterated phrase from Arabic reads, «La ilaha illAllah.» A word for word translation into English would read: La [no] ilaha [god] ill [except or but] Allah [Allah]. The important thing to note is that the word «Allah» is a name and is not the word for god. If «Allah» were the word for god, then the phrase would read, «there is no allah but allah. Clearly it does not. The Qur’an itself claims that Allah is the personal name of the Islamic god: (Qur’an 17:110) «Say, Call Him Allah or call Him Ar-Rahman; whatever the name you call Him, all His names are beautiful.» If «Allah» were the word for god, then Islam’s god is nameless. There is also no evidence that the word «Allah» is a contraction of the words «al ilah,» which means, «the god.» If it were, then again, the phrase would read, «there is no allah but allah.» As part of the first «Pillar of Islam,» this issue is critical as Islam claims that the God of the Bible (whose name is Yahweh) and Allah are one in the same and that we all, therefore, worship the same god.
So Allah isn’t God, much less the God of all different people. Yahweh is God. Allah was a rock idol in Mecca--one of several hundred. Allah wasn’t even Muhammad’s first god--that was Ar-Rahman--the Hanif rock idol. The character attributed to Allah by Muhammad in the Qur’an is a perfect match for the character attributed to Muhammad in the Hadith. In other words, Muhammad made Allah in his own image. And that image is evil. The character attributed to Allah in the Qur’an is a perfect match for the character attributed to Satan in the Bible. Muhammad was accused countless times of being demon possessed. Several times he even admitted to being possessed. And that explains why Muhammad=Allah=Satan. If you’ll read the Islamic scriptures you’ll find that the evidence is undeniable. Sorry (Muslims) to be the bearer of such bad news.
Yes, I know that the Crusades and Inquisition were brutal, and that Protestantism was born out of a lust for power, sex, and money, but it’s not the same – not even remotely. The clerics and kings that conspired together to control their subjects, HID the Bible and perverted its message. They were misguided hypocrites who used religion to satiate their own cravings. Muhammad, by contrast, claimed to speak for God. He didn’t corrupt Islam – he made Islam as perverted as the spirit that possessed him. So, if your goal is to make Muhammad, the Qur’an, and Islam seem good by making Christ, the Bible, and Judeo-Christianity seem bad, you have done a very poor job. But I understand why you feel compelled to defend Islam by attacking the Bible--the message contained in Islam’s scriptures isn’t defensible. This is a special kind of evil. Muhammad terrorized, plundered, and murdered while professing to be God’s Messenger.
» Når dere bedømmer en religion, da må dere gjøre det på bakgrunn av hva Religionen forkynner »
I see pedophilia, incest, rape, murder, kidnapping, ransom, the slave trade, theft, lying, bribery, fear-mongering, the removal of choice, and terrorism as bad. I’m not so polluted by political correctness to be afraid of telling you the truth: these behaviors are immoral -- they are wrong. And since the overwhelming preponderance of the words contained in the Qur’an, Sira, Ta’rikh, and Hadith are dedicated to depicting Muhammad, and the first Muslims, engaged in these things, I see Islam as bad because its scriptures justify, even glorify grotesque behavior. That, in my opinion, made him the most wretched man to have ever lived
Questions: Since Islamic law, rituals, dogma, and customs are based upon Muhammad’s Sunnah, how can his example not be central to Islam? Since the entire Qur’an comes from Muhammad’s lips, how is his life and words not be representative of his religion?
May the truth set you free from the religion of submission.
Her greide du aa skrive mye feil og misforstaaelser paa en gang, Tore!
For det foerste er det ikke riktig aa framstille alle de gammel[-joediske guds-oppfatningene som synonymt med den KRISTNE gudsoppfatning! Den KRISTNE Gud er slik JESUS forklarte; kjaerlig, naadig, omsorgsfull, tilgivende -- og rettferdig! At folk oppfatta og beskrev Gud som hevngjerrig, sjalu, grusom etc.i aartusener FOER Jesus, gir ingen grunn til aa hevde at dette «er» den kristne Gud…
Det er ogsaa totalt feil aa hevde at Jesus «bare» var en PROFET! Om enn «i likhet med Moses og Abraham»… Jesus er «Guds enbaarne soenn», Messias, verdens FRELSER! Dette kan ikke sammenlignes med en «vanlig» profet.
Og naar du paapeker at en religion maa bedoemmes ut fra hva RELIGIONEN forkynner, ikke hva TILHENGERNE sier eller gjoer, kan du jo ikke trekke fram korstog eller spansk imperialisme som eksempler paa hva kristendommen er?!? Kristendommen er det JESUS forkynte! Og der er det sannelig ikke mye vold! Sammenlign gjerne med hva MUHAMMED sa og gjorde, samt hva Koranen forkynner…
Foroevrig var Hitler alldeles ikke kristen!
DE SOM BRENNER KORANEN BØR OGSÅ BRENNES LEVENDE!!!DENNE PASTOREN BØR STEINES OFF. TIL DERE IDIOTER SOM JUBLER OVER FOLK SOM KAN BLI DREPT PGA BRENNINGEN. JEG HÅPER DERE BLI SPRENGT FØRST.
DER talte en sann (eller BARE raatten…?) muslim!
haha.. Det er utrolig. Hadde vi utvider 11september til «brenn hellige bøker dagen».. inkludert darwins bok, da denne er rimelig hellig for noen idioter som tror di vet svaret..
Så hadde garantert di eneste som hadde gjort opprør vert muslimer.
Det finnes ikke en mer hårsår gruppe mennesker enn muslimer. Det er helt ufattelig at di kan være så egoistiske, selvopptatte hypokrater.. I det ene øyeblikket snakker di om fred og bedagelighet, det andre brenner di flagg og sprenger seg selv i luften.
Virker ikke som di skjønner at di selv kaster bensin på grillen. Vesten finner seg ikke i det og kommer bare til å øke presset for å tviholde på sin ytringsfrihet.
og til «Norske råtne poteter»: det er sånne som deg som får meg til å få lyst å brenne noen koraner selv.
Da blir du vel ustabil turbanmann dynamitt harry?
At du lar deg irritere!:.. at du gidder..
By the way. Korstogene i Europa var selvfosvar.
Hadde vi ikke hatt korstogene hadde hele europa vert Islam.
Kristendommen ser tilbake på korstogene som noe negativt og en forferdelig mørk del av historen.
Islam sin bevegelse i samme del av historien var like brutal. Og ble avsluttet av at constantinopel ble navngitt Istanbul. Som et minne over at islam hadde beseiret korstogene bygget di en enorm Moske oppå en kirke. Har ikke hørt noen beklagelser eller at denne del av historien er noe islam er spesielt flaue over.
konklusjon. Kristendommen har hatt sin «enlightenment»
det har ikke Islam. Di er fremdeles i mørketida. Om ikke steinalderen.
MUSLIMENE HAR I ÅRTIER I FULL ÅPENHET BRENT TORAH OG BIBELEN -- og jeg skjønner ikke hva du mener med: «De som begynner med å brenne bøker, slutter med å brenne mennesker». I Sør-Thailand og i f.eks. Irak har muslimer ved en rekke anledninger brukt bensinbomber -- for å brenne mennesker. Hvis de kunne kunne slutte å brenne Bibelen og Torah, tror du at de ville slutte å brenne mennesker av den grunn ?
PILLRÅTNE ARGUMENTER FOR ISLAM !
Koranen lærer muslimer at ”de vantro” (kristne, jøder, thaier og muslimer som ikke tror på den «rette islam» etc.) skal drepes….
Muhammedanisme er en -isme på linje med kommunisme, totalitær og uten forståelse for annerledes tenkende. Dette er ingen religion, men et systematisk POLITISK VIRKEMIDDEL FOR UNDERTRYKKELSE !
HVILKEN DEL AV ORDET DREPE ER DET DU OG VÅRE POLITIKERE IKKE FORSTÅR ?
«Bekjemp dem som ikke tror på Allah og dommens dag, som ikke forbyr det Allah og hans sendebud har erklært for forbudt, og som ikke kjenner Sannhets religion, av skriftfolkene ( jøder og kristne ), til de punger ut med tributt i ydmykhet» Sure 9,29.
Sure 8.65 krig mot de vantro:
Hør profet! Anspor de troende til kamp! Finnes det tyve standhaftige blant dere, vil de vinne over to hundre! Er det hundre blant dere, vil de overvinne tusen av de vantro! For de er folk som intet forstår!
Sure 28.58 muslimer skal arve de vantros byer:
Hvor mang en by har Vi ikke ødelagt, i ryggesløs velstand? Dette er deres boplasser, ubebodd etter dem, unntatt noen få. Det er Vi som er arvtagere.
«Du vil sikkert finne at jøder og hedninger er de mest fiendtligsinnede av alle overfor de troende»
Sure 5,82a
«De vantro blant skriftfolkene ( jøder og kristne ) og avgudsdyrkerne skal være i helvetes ild, og der skal de være og bli. Disse er de verste skapninger»
Sure 98,5
Det finnes 123 vers som omhandler drap og død for Allahs sak.
Sura 2:193: Bekjemp dem inntil Islam hersker fullstendig
Sura 8:12 :Hugg av hodene deres og kutt av fingerspissene deres
Sura 9:39: Hvis en muslim ikke går til krig, kommer Allah til å drepe ham
Sura 9:123 :Muslimene skal krige mot de vantro (de ikke- troende) som bor omkring dem
Sura 59:11: Jøder og kristne kan sammenlignes med satan
Sura 9:30 : Jøder og kristne er perverse og ligner gamle tiders avgudsdyrkere
Allah sier i Koranen: – Jødene sier «Ezra er Guds sønn.
De kristne sier Messias er Guds Sønn Det er ytringen fra deres munner, i samsvar med de vantro før dem. Måtte Allah drepe dem! For de har vendt seg bort! (Sura – al – Tawba 9:30)
Men når de fredlyste måneder er til ende, så drep avgudsdyrkerne hvor dere finner dem, pågrip dem, beleir dem, legg bakhold for dem overalt! Men hvis de omvender seg, forretter bønnen og betaler det rituelle bidrag, så la dem dra sin vei. Gud er tilgivende, nåderik. (Sura-al-Tawba 9:5)
“Kjemp mot dem, til det ikke er noen forfølgelse, og religionen er Allahs alene” (Sura-al-Nafal 8:39)
“Drep dem hvor dere enn møter dem. Driv dem ut fra der de har utstøtt dere; oppvigleri er mer alvorlig enn å slå i hjel. Bekjemp dem ikke ved den hellige moské før de kjemper mot dere der. Hvis de kjemper mot dere, drep dem, slik er lønnen for de vantro” (Sura-al-Baqra 2:191)
AT MUSLIMENE IKKE LAR SEG INTEGRERE ER INGEN TILFELDIGHET:
5.51 I som tror (på Allah), ! Tag ikke jøder og kristne til venner! De er hverandres venner. Den af dere, som slutter vennskab med dem blir en av dem.
3.28 De troende (muslimer) skal ikke ta seg de vantro til venner. Den som gjør det, hører slett ikke Allah til…
33.1 og 33.48: Adlyd ikke de vantro og hyklerne.
4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, likesom de selv er vantro, således at I var like. Ta ikke nogen af dem til venner, før de bøyer seg for Allahs sak! Hvis de vender seg bort, skal I gripe dem og drepe dem, hvor I enn finner dem. Tag ingen af dem til venn eller hjelper!
47.5 Når I møter dem, de vantro, så hug dem (med sværdet) over halsen! Når I så har slået dem ned, stram da lænkerne…med henblik enten på benådning eller løskøbelse bagefter.
Ved å fokusere på hvordan dagens Sharia-lover praktiseres, ( i vår tid) er det interessant å se hvordan islam praktiseres.
Amnestys årsrapporter er et utmerket utgangspunkt…
By calling the Messiyah Esau, Allah proved that he was not god.
JÆVLA TAPERE DERE HAR IGJEN TAPT,DERE TØR IKKE BRENNE KORANEN. DERES STORE FAR USA,TØR IKKE BRENNE. JEG SOM HÅPET DET VILLE BLI BRENNING,OG FØRE ALLE MUSLIMER SAMMEN. DERE VET JO AT SAMMEN ER VI MUSLIMER DYNAMITT!!!!
Dere ER ikke dynamitt, bare veldig flinke til å bruke det når den falske pedoprofeten deres, og den skitne Koranen blir kritisert.
Poteten stor i ord og liten på jord lik muhammedanere flest!
Å brenne dasspapirboka er å synke ned på potetens ynkelige nivå.
Resirkulert dritt brenner heller ikke.
Joda, dritt brenner VELDIG godt! I mange muslimske u-land bruker de jo kamel-moekk til brensel
Iflg. denne pastoren, hadde han visst en avtale om at HAN skulle avstaa fra aa brenne koraner mot at den planlagte moskeen ved «Ground Zero» skulle flyttes et stykke unna, men siden «zero-imamen» naa hevder at det ALDRI har vaert noe snakk om en slik avtale, kan det jo tenkes det blir litt brenning allikevel!
Naa er det heller ikke sikkert koran-brenninga ER avlyst
Uansett har verden igjen faatt se «muslimer i fri dressur», og pastoren har til fulle faatt vist hva islam virkelig staar for; trusler, drap og ondskap!
Takket vaere dustete muslimer som sluker baade soekke og snoere saasnart noen slenger ut et lite «provokasjons»-agn
1. «De som begynner med å brenne bøker, slutter med å brenne mennesker »
Det vil ingen kristne gjøre, noen muslimer derimot…
——————————————————
2. Hvorfor er noen så opptatt av å fordømme brenning av Koranen, mens brenning av Bibelen bryr de seg ikke om? Dobbeltmoral?
——————————————————
3. Hvis det er så viktig for vestlige myndigheter at Koranen ikke skal brennes, er de også åpen for å gi etter for saker mot at Koranen ikke skal brennes?
Speaking of hate and discrimination and burning things…..check out these videos:
KENYAN MUSLIMS BEAT AND BURN MEN AND WOMEN TO DEATH
Extremely Graphic! http://www.truthtube.tv/play.php?vid=2139
Ishaq:316 “Following Badr, Muhammad sent a number of raiders with orders to capture some of the Meccans and burn them alive.”
NIGERIAN MUSLIMS BURN CHRISTIANS TO DEATH
Extremely Graphic! http://www.truthtube.tv/play.php?vid=2096
Bukhari:V4B54N487 “The Prophet said, ‘The Hell Fire is 69 times hotter than ordinary worldly fires.’ So someone said, ‘Allah’s Apostle, wouldn’t this ordinary fire have been sufficient to torture the unbelievers?’”
MUSLIMS BURN HOSTAGES TO DEATH
Extremely Graphic! http://www.truthtube.tv/play.php?vid=1861
Bukhari:V4B52N260 “Ali burnt some [former Muslims alive] and this news reached Ibn Abbas, who said, ‘Had I been in his place I would not have burnt them, as the Prophet said, “Don’t punish with Allah’s Punishment.” No doubt, I would have killed them, for the Prophet said, “If a Muslim discards his Islamic religion, kill him.”’”
[...] får konsekvenser. Mange tror nok at det ikke er så farlig å stjele, rane, høvle-over, brenne hellige bøker eller skape vanskeligheter for alle. Det er helt til du må gjøre opp for deg, [...]