RSS til artikler


Kommentarer

Søk

Kategorier

juni 2011
M T O T F L S
« mai   jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arkiv


Blogglisten
Bloggurat
Skriv ut Skriv ut

Nær halvparten av barna i Antwerpen er muslimer

Nesten halvparten av barneskoleelevene i Antwerpen er muslimske, sier byens utdanningsbyråd. Antwerpen er Belgias nest størst nederlandsktalende by, og har nå en andel muslimske barneskoleelever på 45,5 prosent.  Nesten dobbelt så mange som antall katolske elever. “Tallene reflekterer endringene i befolkningsstrukturen,” sier utdanningsbyråden. Byrådens svar kom etter en anmodning fra det nasjonalistiske partiet Vlaams Belang.

Utdanningsbyråd Alderman Robert Voorhamme sier at av de 10 743 elevene i Antwerpens kommunale barneskoler har 45,5 prosent valgt islamske studier innen religionsfag. Det er en økning på ca. 12 prosent sammenliknet med skoleåret 2007-2008, sier han ifølge den belgiske avisen HLN.be. Vlaam Belang mener at det demonstrerer den raske islamiseringen av byen,

26 comments to Nær halvparten av barna i Antwerpen er muslimer

  • Anonym

    Muslim scum cover up a cross on a cathedral with the Islamic flag of jihad! During a soccer match in Belgium, Turkish pigs desecrated the cross of St. Joseph in Ghent. That’s right Belgium, keep letting in the muslim invaders and soon all your churches will be destroyed.

    bivouac-id.com/bil…se-st-joseph-a-gand/

  • rune

    tikk takk tikk takk

  • Amund Garfors

    Ja dersom vår egne politikere, og som holder på å ødelegge Norge for all fram er gale, så er pinadø belgiske politiere totalt sinnsyke og helvveis i svime. Eller de har bare gitt opp kampen mot svineriet. Alle med normalt utviklede evner ser jo at dette går med full fart mot borgerkrig i hele Europa. Og kjenner jeg disse svikerne som sitter i Brussel rett, så er det kanske det som også er hensikten med det hele…
    For husk at nazismen, altså han Tykje sjøl, han bare flyttet fra Berlin til Brussel i 1945. Ja alle vet vi at islamistene og nazistene går hånd i hånd for å utrydde jødene og ødelegge Israel. Trolig er dette som er planen, og samtidig lager de full forvirring og kaos i alle byer og land i hele Europa. For en plan med dette har de helt sikkert!

    • Kurt Guldvik

      I Norge så ser vi at det vil gå mot fremtidige etniske konflikter,men alikevel så fortsetter norske myndigheter å verve nye statsborgere.Det er akkurat som om man gir blanke blaffen i den etniske norske befolkningen.At ikke folk forstår at vi må stå samlet mot de ødeleggelsene innvandringen påfører Norge.Alle som har barn og barnebarn osv bør snart forstå at vi lager fremtidige etniske konflikter for dem av stort format.Og nå er det på tide at folk tar ansvar ,og vender foræderne ryggen.

  • Vidar

    Og iflg. Vaart Land (reportasje om mobbing av jodiske skoleelever) er FLERTALLET av skoleelevene i Oslo muslimer! Jeg har vondt for aa tro det, men det sto faktisk saa…
    Men selv DET trengte ikke utgjoere noe problem, dersom ISLAM ikke var akseptert og tolerert! Muslimer som enkeltmennesker er ikke noe aa frykte, det er ISLAM, ideologien/politikken/religionen, som er ond! Paa samme maate som ingen skal dommes for terrorisme FORDI han/hun er muslim, men kun pga. terror-HANDLINGA, er det ikke muslimene med ISLAM vi maa bannlyse og fjerne fra vaart land og vaart kontinent! (Og gjerne fra hele vaar planet…;-))

    • Kurt Guldvik

      Dersom Islam er uønsket,så bør vel også muslimer være uønsket.Har ingen tro på at muslimer slutter å tilbe Islam,selv om Islam erklæres uønsket her til lands.Den bare går litt i dvale.Man bare tar fra dem noen statlige priviligeer,uten at det har noe å si.Okkupasjone er på full fart til å fullbyrdes uansett.Og man venter kun på et flertall,til å la Islam være hovedreligion i vårt land.Jeg er så pass primitiv i min tankegang,at jeg mener man bør jage muslimene ut av Norge snarest.Det er den eneste måten til å hindre at Norge forblir en fremtidig islamsk stat.

      • Vidar

        DER er vi aapenbart veldig uenige, Kurt! For JEG mener vi maa skille mellom sak og person, mellom ideologi og person, mellom islam og muslimer. Selvsagt vil ikke muslimer slutte aa vaere muslimer den dagen ISLAM ikke lenger skulle bli anerkjent som en ideologi vi vil tolerere! Men ved aa erklaere islam uonska og irrelevant, vil vi delvis redusere rekrutteringa til denne kulten, delvis (tror jeg) STERKT redusere antallet muslimer som KOMMER hit, og som vil fortsette aa BO her…;-) Jeg onsker ingen religioes diskriminering, dvs. at folk blir utvist fra Norge -- eller nekta asyl her -- fordi de har «feil» religiost eller ideologisk syn/tro! Derfor poengterer jeg at folk -- ogsaa muslimer… -- maa faa TRO paa akkurat hva de vil! Men det betyr ikke at vi, som folk og nasjon, maa akseptere eller tolerere eller TILLATE enhver pervers, voldsforherligende, undertrykkende, rasistisk og/eller udemokratisk ideologi! Selv om den kalles -- og saagar ER -- «religion». Derfor argumenterer jeg ogsaa for aa erstatte dagens «religions-frihets»-begrep med TROS-frihet! Ved aa erklaere islam uonska og irrelevant NAA, vil vi ogsaa effektivt unngaa ditt skrekk-scenario; Norge som fremtidig islamsk stat.

  • D.M

    Jeg er enig med Vidar at man skal skille sak og person.

    Problemet er at det vil ikke gi noe annet, en ett islam i dvale alikevel..Akkurat slik som Kurt sier!

    Man kan ikke hive ut muslimere fordi de er muslimer, og man kan ikke forby islam som religion.Man står igjen med ett valg. Og det er opprette alle flyktinger på utenlandsk jord samt stramme maksimalt inn når det gjelder kriminelle innvandrere.Plus at man trenger nye lovgivinnger som forbyr islam i form av statlig inflytelse, med ingen påklagningsrett!

    Liksåledes har vi ett langt større og bedre utgangspunkt enn våre naboland. Og har full utsikt til utviklingen dems lenge før vi når de samme høyder av problemer. Derfor har vi også mulighet til og unngå det ganske elegant med og påføre oss like store problemer!

    • Kurt Guldvik

      Når det gjelder våre naboland,så er nok Finland et hav foran oss når det gjelder å beskytte seg mot den ødeleggende innvandringen.Og når det gjelder tiltak,så er vel Danmark godt forna Norge ,når det gjelder å ta diverse grep.Når det gjelder Sverige så er vel de kommet lengst når det gjelder å kneble ytringsfriheten,og sikre ødeleggelsene ikke kan reverseres.

    • Vidar

      Selvsagt kan vi, om ikke akkurat «forby islam som religion» (det er jo bare snakk om et privat definisjonssporsmaal), saa forby IDEOLOGIEN islam! Vi kan definere «islam» som den rasistiske, voldsforherligende politiske ideologien den vitterlig er, og «bannlyse» den paa linje med nazismen! Selv om det aa TRO paa Hitlers ideer ikke er forbudt, er ideologien erklaert uonska, det framkaller ikke akkurat noen fordeler aa henvise til at en er nazist, det er offisiell norsk politikk aa jobbe MOT nazismen. SLIK boer en ogsaa forholde seg til islam!

  • Kurt Guldvik

    Vidar og DM. Jeg har hevdet i mange år snart,at den største feilen som er gjort,og som fremdels gjøres er at det utdeles statsborgerskap i stor skala til folk uten etniske relasjoner til nordmenn.Hadde man aldri delt ut disse statsborgerskapene,så kunne man ganske enkelt vært fremdeles herre i eget hus.Hvorfor det deles ut statsborgerskap fremdeles ,vet jeg ikke.Av og til så virker det som om man ønsker at Norge skal bli så gjennomsyret av innvandrere at det ikke skal være mulig for oss nasjonalister å bekjempe dette sviket.Muslimene trenger ikke noen tilatelse til å praktisere islam,det de trenger får snart er et flertall.Da kan man,og vil man etter all sannsynlighet se Islam slik vi frykter.Disse forferdelige hendelsene i det tidligere Jugoslavia er noe som ikke er så fjernt fra det jeg frykter i fremtidens Norge.Hva skjer når muslimene nærmer seg flertall,og oljefondet er oppbrukt?Mye av tolleransen som vi nordmenn tror at muslimer har for oss,skyldes at vi har et NAV system som pøser ut penger til dem,slik at overfloden av penger er en bremse i islamiseringen.

    • D.M

      Jeg vet det kurt(har lest) Om jeg så skriver som ett ecko av deg på noen omeråder..så får det bare være sånn..

      Man skriver jo det samme her om igjen alikevel uten at det løser noen ting. Det vekker da ihvertfall opp mennesker og minner de på hva man har i vente. Forhåpentlighvis!

  • Den eneste måten vi kan bli kvitt innvandrere med muslimsk bakgrunn er å ta bort alle økonomiske bidrag. Uten penger i sikte vil de sky Norge som pesten. Det er pengebidragene som får dem til å søke til Norge.

    • HT

      Det har du helt rett i. Alt handler om penger.

      • Vidar

        Penger -- og en «frihet» til aa praktisere sin kult paa en enda vaerre maate enn saagar i de fleste saakalte «muslimske land». Og i Norge faar de jo til og med STATSSTOTTE til det!!!
        SELVSAGT skulle ikke ei krone av offentlige midler gaa til aa finansiere islamsk virksomhet! Og hvis islam i tillegg var erklaert uonska i Norge, og irrelevant i enhver sammenheng, tror jeg faktisk at vi ville vaert kvitt uvesenet!
        Ser fram til at et politisk parti eller bare EN stortingspolitiker fremmer disse ideene ;-)

  • Musaylima

    Kjære vene i Oslo har vi det samme uvesenet..

  • Anonym

    Raging muslim teens go wilding in the streets of Antwerp!
    What were they outraged about this time? The riot followed a soccer match between two muslim nations in which Morocco beat Algeria. The muslim scummigrants raced through the streets, throwing stones and gas bombs at police, cars, and buses.

  • arifkarim

    Og alle kalte meg for en idiot? Dette er jo i tråd med avfolknigsplanene for den etniske vestlige verden, regissert av sioniske krefter. Først drepte sionister millioner av europeere via 2 brutale verdenskriger, så via pester og sykdommer, og nå via immigrasjon. Har dere enda ikke sett den virkelige fienden bak kulissene? Var det muslimer / islam som var årsaken til første og andreverdenskrig? Var det muslimer som drepte over antatte 6 millioner europeiske jøder? Var det muslimer som åpnet porter til vestlig immigrasjon? NEI NEI NEI!
    De fleste muslimer vi har i vesten idag kom fra land der vestlige styrker har hatt sine millitære / politiske «øvelser» i fortiden eller i nåtiden, mao uten vestlig inngrep i muslimske lands interne saker, ville vi ikke hatt så mange flyktninger, asylsøkere fra slike «islamistiske» land, og vesten kunne sippet å ta seg av byren av skyldsfølelse og håndtering av innvandrere.
    Husker godt hvordan amerikanere samlet alle japsene i USA på den tiden Japan angrep USA. Målet var å hindre japansk samarbeid pga nasjonalitet og etniske røtter til den japanske imperium:
    en.wikipedia.org/w…-American_internment

    Ironisk, men sant, går vestlige land til krig mot muslimske land som libya, irak, afghanistan og muligens iran i fremtiden, og samtidig «glemmer» at tusenvis av mennesker fra samme land, sitter i vesten med nasjonalfølelsen og eller tilknytning til egne hjemland. Så når denne frustrasjonen kommer ut i form av vold, blir disse nasjonale muslimer stemplet som terrorister i vesten! Hallo?! Dere måtte jo først samle alle etniske mennesker fra fiendelandet til et kontrollert område, før en gikk til krig mot det? :D
    Hvor dum går det an å bli? Europeiske tullinger!

    • eplejuice

      ja, hvor dum går det an å bli. Du tror vel og at
      det var jøder som stod bak jordskjelvet i Japan?
      Det er mange islamske jødehatere som tror på det
      og som er fulle av eventyrlige konpirasjonsanklager
      mot jødene.

      Du har rett i at jøder har blitt behandlet dårlig,
      desto mer grunn til at de skal få leve i fred i
      Israel.

      Så var det ottomaner-muslimene da som drepte
      armenere i millionklassen. Og hvem andre enn
      muftien Hussayni drepte jødene i Hebron i 1929?
      Denne muslimen som var Hitlers venn ba Hitler
      om å sende Europas jøder til Polen i 1943.

      Deler av den vestlige verden har ihvertfall
      våknet for all uretten som er påført jødene,
      men jeg ser ikke mye velvilje overfor Israel
      og jødene blant muslimer.

      • arifkarim

        «Du tror vel og at
        det var jøder som stod bak jordskjelvet i Japan?»

        Nei, det tror jeg ikke. Hvor har du det fra? Bare fordi den amerikanske økonomien (som igjen er styrt av sionister) ble noe bedre etter jordskjelvet i japan, betyr det altså ikke at et var jøder som stod bak dette :D
        dn.no/forsiden/bor…d/article2159336.ece

        «Det er mange islamske jødehatere som tror på det
        og som er fulle av eventyrlige konpirasjonsanklager
        mot jødene.»
        Ja, det fins, men jeg er ikke blant dem, og jeg er ingen islamist eller jødehater.

        «Du har rett i at jøder har blitt behandlet dårlig,
        desto mer grunn til at de skal få leve i fred i
        Israel.»
        Indianere, aboriginere, samene, tibetanere og mange andre urfolk, innfødte osv har blitt / blir behandlet dårlig av nærliggende majoriteter. Betyr dette at de av den grunn og logikk skal få leve i fred i sine «egne» stater, nei det tror jeg ikke. Ingen aksepterer dette pga dine såkalte «logiske» argumenter som slett ikke er logiske :D

        «Så var det ottomaner-muslimene da som drepte
        armenere i millionklassen. Og hvem andre enn
        muftien Hussayni drepte jødene i Hebron i 1929?
        Denne muslimen som var Hitlers venn ba Hitler
        om å sende Europas jøder til Polen i 1943.»
        Har du glemt sionistiske terrorgrupper som Stern, Irgun, Lehi med vilje? Oh, nå husker jeg, de var jo «bare» paramillitære grupper som fikk amnesti for all sin tidligere kriminalitet etter opprettelse av IDF :D
        britains-smallwars…Palestine/kidnap.htm

        «Deler av den vestlige verden har ihvertfall
        våknet for all uretten som er påført jødene,
        men jeg ser ikke mye velvilje overfor Israel
        og jødene blant muslimer.»
        Men dere har bevisst sovnet når det gjeldt masse-immigrasjon av ikke-europeiske innvandrere med godvilje fra sionistiske krefter. Vestlig verden har også sovnet da fruktbarhet til vestlige kvinner falt under reproduksjonsnivå for lenge siden. De er mer opptatt av å bekjempe islam og muslimer, og glemmer fort at hvis ikke de føder flere barn selv, spiller det ingen rolle om muslimer blir her eller ikke! :D

        • Vidar

          Hadde du ikke til stadighet odelagt dine innlegg med dette sionist-konspirasjons-tullet, hadde det hengt litt mer paa greip, «arifkarim»! for SELVSAGT har det vaert et gedigent feilgrep av vestlige politikere aa aapne sine lands grenser for masseinnvandring av muslimer! DER er vi hjertens enige ;-) Men uansett paastaatt behov for befolkningsokning/opprettholdelse av befolkningsmengden, ville naa JEG langt foretrekke en HALVERING av Europas befolkningsmengde, framfor at MUSLIMER (og andre med en totalt «fremmed» kultur) skal utgjoere den manglende halvparten!!!

  • eplejuice

    Sannelig godt at jødene fikk dannet seg noen militære grupperinger de og. Muslimaraberne fikk god hjelp fra nazistene, og om ikke jødene hadde kunnet forvare seg
    under det første masseangrepet fra den arabiske verden
    noen få timer etter opprettelsen av staten Israel hadde
    de vært historie.
    Araberverdenen gav pokker i verdenssamfunnets omforente
    løsning under de seks måneders lange forhandlingene som
    ble sluttført under San Remo. Tyrkerne var enig og
    undertegnet avtalen hvor en rekke land ble opprettet og
    jødene ble tilkjent et hjemland de og. De er faktisk
    urfolket i området. Det viser f.eks arabiske hus som er blitt bygd opp av jødiske gravstøtter.

    Nok om deg, -- og nok om ditt, -!

Leave a Reply

  

  

  


*

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>