Søk

Kategorier

juni 2011
M T O T F L S
« mai   jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arkiv


Blogglisten
Bloggurat
Skriv ut Skriv ut

Tromsøpolitiet fikk bank av utlendinger

Samtlige av de antatte voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse, skriver avisen Tromsø. Det var natt til i går at politiet i Tromsø  fikk store problemer med å mestre en gjeng med utenlandske statsborgere. Personer som bivånet voldsepisoden i Storgata natt til søndag forteller om kaotiske tilstander, skriver avisen.

Det var i 03-tiden politiet rykket ut med flere patruljer til Storgata, like ved utestedet Gründer, i forbindelse med en uoverensstemmelse mellom flere personer. Fire menn ble pågrepet, etter at flere tjenestemenn skal ha blitt tildelt slag og spark under arbeidet med hendelsen.

Ingen av polititjenestemennene som ble angrepet, ble påført skader som krevde medisinsk behandling, men naturlig nok ser politiet alvorlig på hendelsen, skriver Tromsø. Søndag kveld i halv syv-tiden var tre av fire gjerningsmenn avhørt og dimittert. Politiet bekrefter at samtlige er menn i tenårene og 20-årene, og av utenlandsk opprinnelse.

Problemet med utenlandske kriminelle i Norge er ikke av ny dato. Allerede i 1991 fremmet de daværende stortingsrepresentantene Vidar Kleppe og Jan Simonsen et forslag om automatisk utvisning av utenlandske statsborgere som begår kriminalitet i Norge, og møtte, som dette debattinnslaget viser, motbør blant annet fra senere justisminister Odd Einar Dørum (V).

Vidar Kleppe viser til at hans parti Demokratene fortsatt mener at dette er et godt forslag, og har det på programmet. “Utenlandske statsborgere, inkludert flyktninger, som blir dømt til mer enn 2 måneders fengsel, automatisk utvises etter sonet dom. Utlendinger som begår grov voldskriminalitet skal utvises, selv om opprinnelseslandet praktiserer dødsstraff”, står det i Demokratenes partiprogram.

103 comments to Tromsøpolitiet fikk bank av utlendinger

  • Veldig bra at dette står i programmet til Demokratene. Jeg er hjertens enig!

  • Anonym

    I Malmø tør ikke politiet rykke ut til innvandrerbydelene. Ambulansesjafører nekter å kjøre uten eskorte. Dette er bare begynnelsen.

    • Kurt Guldvik

      Det at politi ikke tør rykke ut i enkelte deler av Malmø, er en direkte kapitulasjon av den trygge velferdsstaten.En kapitulasjon av lov og orden.

  • V for Vendetta

    Selvsagt vet utlendingene(spesielt de av muslimsk herkomst) svært godt at de kan slippe ustraffet unna all kriminell oppførsel i Norge -- inkl. banke opp politifolk voldtekt av mindreårige piker og regulære drap.. og så videre…

    • arifkarim

      Er du en utlending med muslimsk bakgrunn? Hvis ikke, hvordan kan du på vegne av dem påstå noe sånn sludder og vås? Alle muslimer jeg kjenner her respekterer den norske loven og politiet, så ikke kom med dine sinnsyke konspirasjonsterorier her :D

      • V for Vendetta

        Har du fått med deg Oslopolitiets advarsler???

        Alle da menes alle overfallsvoldtektene i Oslo er begåtte av MUSLIMSKE menn!
        Er det respekt for loven?
        Er det respekt for nordmenn?
        Er det respekt for kvinner?

        • arifkarim

          Vi snakker her om Tromsø, ikke OSLO. Vet du noe om trosbakgrunn til de personene som ble arrestert? Det har vært flere episoder av utendinger fra polen, russland og andre europeiske områder som har utøvd vold mot politiet, uten at man stemple trosbakgrunn som «årsak» til kriminalitet!

      • D.M

        «så ikke kom med dine sinnsyke konspirasjonsterorier her»

        Det er vel greit med konspirsjoner ang. jøder arifkarim!

        Når det gjelder muslimske kriminelle så taler statistikken for seg.Konspirasjon kanskje? Og for ikke og virke som en rasist, så må jeg understreke at de fleste muslimere er ærlige mennesker

        • Kan DM dokumentere at de fleste muslimer er ærlige mennesker?

          Hvilken gruppe svindler NAV mest?

          • D.M

            asdic@

            kriminalstatistikken er enda ikke over 50% ang.muslimsk befolkning. Gir det deg en pekepinn på at de fleste er ærlige? I så fall må du stå for bevis byrden for og finne de skyldige.

            • Så lenge du holdre seg på 49% er de på den sikre siden.

              • D.M

                he he. Jeg er ikke dummere en at jeg vet hva du sikter til ang. NAV. Som en opplysning så foregår det svindel i stor stil fra etniske norske nordmenn også, med tanke på svart arbeid etc.(noe jeg vet du ikke er dummere til og vite)

                Jeg har alikevel ikke større tro på at % messig andel svindel, er lavere fra innvandrere enn etniske norske.Heller tvert imot.

                Hvis man skal definere uærlighet iht.lovens lange arm i kriminal statistikk, bør domsavsigelse eller bøter være fremlagt først.

          • arifkarim

            Din rasist ASDIC! Snakk om å skyte selv i foten:
            «Så mange som 56 prosent av de spurte i en ny Synovate-undersøkelse opplyser at de kjenner en eller flere trygdede som burde vært i jobb. »
            e24.no/makro-og-po…gdemisbruker/3971042

            Med mindre Synovate har tatt denne undersøkelsen i muslim-ghetto området, tar du nemlig en stor feil!

            • Trygdemissbrukere er ikke definert som en egen rase.

              Trygdemissbruk er straffbart, uanset hvem som begår det. Somaliere med flere koner og mange barn med alle konene, og som selv ikke er i stand til å jobbe. Go figure.

              Så mange som 56 prosent av de spurte i en ny Synovate-undersøkelse opplyser at de kjenner en eller flere trygdede som burde vært i jobb.

              Hvis man overfører dette til virkeligheten:

              Over halvparten av Norges befolkning kjenner en eller flere som svindler NAV.

              Hvor mange er det da igjenn til å jobbe?

              • D.M

                Regning er din sterke side skjønner jeg.

                Hvem som kjenner hvem er ikke godt og si. Jeg går utifra at de 56% kjenner fler enn ETT menneske!

                Hvis vi skal ta anntydningen av ditt regne stykke til grunn.

                • 56% av befolkningen kjenner mere enn ett menneske. Helt enig.

                  Hvis de kjenner 3, kjenner de mer enn alle. Det vil si at 56% kjenner hele befolkningen og vel så det.

                  Da er vi til spørmålet.

                  56% av befolkningen kjenner en eller fler som driver med snusk. Da må majoriteten snuske og minoriteten jobbe.

                  Det er også sansynleg at disse 56% kjenne de samme suskerne. Uansett må det være veldig spesielle blandt de spurte i Synovateudersøkelsen.

                  Visse deu at man behøver kun 7 ledd for å kjenne hele jordens befolkning?

                  • D.M

                    Og med da 180.000 muslimere. Så sier det seg selv at utnytting av NAV ikke er en særegen ting, kun for muslimere.

                    • Sikkert ikke. Uten innvandrere, hadde vi kun hatt egne snyltere.

                      En typisk saklig debatt på FY føres ofte på denne måten:

                      Bilentusiastene, Per og Pål satt på sin vanlige kneipe og snakket om rustproblemer på gamle Alfa Romeoer.

                      Inn kommer Espen, og høre hva de snakker om, og utbryter! «Å ja, men gamle Volvoer ruster også! Nå er det heller ikke sikkert at ALLE Alfaer ruster, altså. Eller er det slik at dere også hater alle italienere.

                      Per og Pål flytter seg over til et annet bord lenger inne i kneipen. Tullinger som Espen nytter det ikke å debattere med.

                      Er det noen som kjenner seg igjen?

              • arifkarim

                «Over halvparten av Norges befolkning kjenner en eller flere som svindler NAV.»

                Å svindle nav betyr ikke at man lever 100 % på trygd og eller andre sosiale velferdsgoder. Det betyr bare at vedkommende svindler på mange forskjellige måter som for eksempel å oppgi feil formue, lav inntekt, skattefusk, bevisst feilrapportering om faktiske forhold osv.
                Det er fullt mulig at svindleren jobber svart samtidig som det mottar fullt trygd fra NAV :D

  • Knud Pedersen

    Multikultur helvete er kommet til Tromsø også, m.a.o. er det kun et spørsmål om tid før voldtektsbølgene kommer.

    Veldig bra at Demokratene har dette i programmet. Norge trenger folk som Kleppe og Garfors på Tinget!

  • Geir

    Fantastisk bra at du lenker til det debattprogrammet på Nrk Jan Simonsen. Det er noe jeg savner hos deg -- flere lenker til kilder. Det blir så mye mer interessant og verdifullt det du skriver med en gang da.

    • Knud Pedersen

      Ja, det var en interessant link. Trist å se at vi ikke har kommet lenger på 20 år, men Simonsen kan gå med hevet hode.

      • Geir

        Simonsen kan jammen gå med hevet hode, ja. Det han sier er fornuftig og riktig, mens Dørum våser. Og det samme gjør programlederen.

        Når Simonsen sier at utlendinger (som ikke er norske statsborgere) som begår kriminalitet må utvises, og at dette vil fremme antirasisme, så benekter programlederen dette. Utrolig usaklig! Det er jo klart at når de råtne eplene utvises, så får ikke de lov til å ødelegge for de som oppfører seg. Ærlig talt, det er jo ikke noe å diskutere!

        Og Dørum, herrigud for en tulling. «Alle må behandles individuelt.» Derfor kan vi ikke utvise utlendinger, underforstått, for vi utviser jo ikke egne borgere. Stakkars idiot!

  • Er utlendinger mer voldelige? Dørum mente nei.

    MUSLIMS IN (BERLIN) GERMANY : School Rioting & Welfare

    • Geir

      At utlendinger er mer voldelige, er jo hevet over tvil! F.eks. ALLE overfallsvoldtektene i Oslo. Ærlig talt: ALLE. Hvordan går det an å misforstå dette her?

    • arifkarim

      Jo, utlendinger er mer voldelige så lenge de bor i ghetto-områder. Dette har jeg forklart deg mange ganger, men du nekter å forstå.

      • Og årsaken til det er?

        De 2 siste månedes berikelser, og alle bodde i ghettoer?

        thereligionofpeace…m/index.html#Attacks

        Afkrim må slutte å spille dum. Det er ikke nødvendig, vi vet det.

        • arifkarim

          Og du må slutte å hente faktaene dine fra muslim-islam hat nettsider. Ellers så stempler jeg deg som antimuslim, antiislam, antiaraber osv :D

          Her er de virkelige motivene bak den «islamske terrorisme»:
          «The Muslim world has been afflicted with economic stagnation for many centuries. Most Muslim countries are not knowledge-based economies, not based on research and development, manufacturing or industry. In 2011, President Obama himself stated that apart from crude oil, the exports of the entire Greater Middle East with its 400 million population roughly equals that of Switzerland.[14] It has also been estimated that the exports of Finland, a European country of only five million, exceeded those of the entire 260 million-strong Arab world, excluding oil revenue. This economic stagnation is argued to have commenced with the demise of the Ottoman Caliphate in 1924, with trade networks being disrupted and societies torn apart with the creation of new nation states; prior to this, the Middle East had a diverse and growing economy and more general prosperity.

          Former CIA analyst Michael Scheuer, who led the CIA’s hunt for Osama Bin Laden, states that terrorist attacks-specifically Al Qaeda attacks on America-are not motivated by a religiously-inspired hatred of American culture or religion, but by the belief that U.S. foreign policy has oppressed, killed, or otherwise harmed Muslims in the Middle East,[15] condensed in the phrase «They hate us for what we do, not who we are.» U.S. foreign policy actions Scheuer believes are fueling Islamic terror include

          Unconditional US support to Israel
          U.S. troops on Muslim ‘holy ground’ in Saudi Arabia (See: United States withdrawal from Saudi Arabia)
          U.S. support for «apostate» police states in Muslim nations such as Saudi Arabia, Egypt, Pakistan, Algeria, Morocco, and Kuwait[16]
          The invasion and occupation of Afghanistan and Iraq
          U.S. support for the creation of the Christian state of East Timor from territory previously held by Muslim Indonesia.
          Perceived U.S. approval or support of counterinsurgency against Muslim insurgents in India, Philippines, Chechnya, Uyghur separatists in western China, Palestine.[17]
          Historical justification, such as in the Crusades.
          The Western world’s religious discrimination against Muslim immigrants.»
          en.wikipedia.org/w…ate_over_terminology

          Hvem er idiot nå, din rasist? Ekstreme muslimer hater vesten for det den gjør mot muslimske områder, ikke for det den er seg sev! :D

          • Kutt ut rasismebeskyldningene. Islam er ingen rase.

            Det er alltid andres skyld? Right?

            Islamismen er en ideologi for tapere; den er et resultat av muslimske lands tilbakeståenhet i forhold til Vesten.
            Dette er budskapet i et tankevekkende essay av den tyske samfunnsviteren Hans Magnus Enzensberger. («Skrekkens menn. Om den radikale taper». Valdisholm forlag.)

            Enzensberger tar utgangspunkt i den radikale taperen slik vi kjenner ham i våre samfunn: Han er ingen vanlig bølle; han isolerer seg og blir usynlig, ruger over vrangforestillingen sin, samler energi og venter på det tidspunktet der han kan slå til. Han betrakter seg selv som en taper det ikke er verdt å samle på, men nettopp derfor ser han også på andre som verdiløse.

            Et eksempel er mannen som dreper kone og barn, og deretter seg selv. Han gjør det ikke til tross for at det betyr hans egen undergang, men tvert om fordi handlingen hans utløser den.

            Dødsønske

            I islamismen har den radikale taperen funnet et kollektiv av likemenn. Derfor blir den destruktive energien som finnes i ham, forsterket mange ganger -- høynet til det ytterste av skruppelløshet. Det danner seg et amalgam av dødsønske og storhetsvanvidd, mener Enzensberger.

            Mennesker fra de arabiske og mange andre muslimske land føler seg som tapere fordi det siden høymiddelalederen har gått jevnt tilbake med samfunnene deres. Om man ser bort fra inntektene fra råolje, klarer hele den arabiske verden seg ikke bedre økonomisk enn finske Nokia alene. Og selv for å vinne ut olje, er det oljeproduserende Midtøsten totalt avhengig av vestlig teknologisk bistand. Den arabiske verden har vært reaksjonær både økonomisk og politisk, noe som har ført til en massiv og ødeleggende hjerneflukt.

            Ydmykelse

            For enhver tenkende araber representerer de tingene hun og han er avhengige av i dagliglivet, en uuttalt ydmykelse -- hvert eneste kjøleskap, hver telefon, stikkontakt og skrutrekker, for ikke å snakke om de mer høyteknologiske produkter. Alt stammer fra Vesten. For mennesker som fra barnsben av har lært at de tilhører en overlegen religion, må dette få dem til å føle seg som tapere.

            Det er her islamismen tilbyr kompensasjon for mange. De føler at livet deres ikke lenger er noe verdt; hvordan skal de da bekymre seg om andre menneskers liv?:

            «Feilen ligger hos meg selv. De andre har skylden. De to momentene utelukker ikke hverandre; tvert imot, de høyner hverandre etter forbilde av en circulus vitiosus. Den radikale taperen kan ikke ved refleksjonens hjelp rykke seg ut av denne onde sirkelen. Det er fra den han henter sin ufattelige kraft.

            Selvhat

            Den eneste utveien fra dilemmaet er en sammensmelting mellom ødeleggelse og selvødeleggelse. På den ene siden vil taperen i eksplosjonsøyeblikket oppleve en unik, overveldnde makt. Det han gjør, gir ham en mulighet for å triumfere over andre, idet han tilintetgjør dem. Men han tar også høyde for denne maktfølelsens bakside, mistanken om at hans eksistens kan være verdiløs, i og med at han setter en sluttstrek for den», skriver Enzensberger.

            Selvmordsattentatet øver en uimotståelig tiltrekningskraft på den radikale taperen, for det gir ham mulighet til å leve ut både sine storhetsfantasier og sitt selvhat. Innvandring til Vesten synes å skjerpe tapernes risiko; rotløse migranter fra arabiske land blir utsatt for et vedvrende kultursjokk i møte med den vestlige sivilisasjon. Enzensberger skriver:

            «Den tilsynelatende overfloden av varer, meninger, økonomiske og seksuelle valgmuligheter fører til en double bind-situasjon preget av tiltrekning og frastøting, og den stadige påminnelsen om egen kulturs tilbakeståenhet blir uutholdelig. Følgene for ens opplevelse av egen verdi, som i forveien er labil, er like åpenbar som trangen til å kompensere for dem med konspirasjonsteorier og hevnakter. Det blir da for mange en fristelse å ta imot islamistenes tilbud og straffe andre for at man selv er kommet til kort.»

            Terroraksjonene er en plage for Vesten, men går likevel mest ut over muslimer og muslimske land, som blir satt enda lenger tilbake. Men det bryr ikke islamistene seg om; selmordbomberne foretrekker en ende med gru fremfor en gru uten ende.

            vg.no/nyheter/meni…kel.php?artid=305040

            Pakistan er skilt ut av India. Hvorfor hater ikke inderne USA? Hvorfor er de en betydelig leverandør av tjenester innen data?

            Hvorfor produserer http://www.tatamotors.com/ biler og lastebiler og Pakistan ikke en gang en moped. Samme folket. Forskjellig religion. Har religionen noe med muslimske lands tilbakeståenhet?

            Arabernes betydning for den vestlige sivilisasjon

            rights.no/publishe…54&tekstid=1828

            Nesten en av tre pakistanere jukset
            21.01.10: HRS har innhentet statistikk fra Oslo kommune som avdekker at mer enn hver tredje voksne pakistaner bosatt i Oslo var med på drosjejukset. Alarmklokkene burde gå i regjeringskvartalet. Dette er rett og slett en nasjonal skandale, og, mildt sagt, utfordrer brutalt hypotesen om at ”integreringen går seg til med tiden”.

            rights.no/publishe…53&tekstid=3193

            i172.photobucket.c…sdic_photos/dumb.jpg

            • arifkarim

              «Kutt ut rasismebeskyldningene. Islam er ingen rase.»
              Islam er ingen rase, men du diskrimenerer spesielt muslimer når det kommer til innvandrerkritikk. Dermed er du en forskjellsbehandler på nesten likside med en rasist!

              «Det er alltid andres skyld? Right?»
              Ikke alltid, men ofte.

              «Islamismen er en ideologi for tapere; den er et resultat av muslimske lands tilbakeståenhet i forhold til Vesten.»
              Islamisme er ingen ideologi. Islam er en religion med masse forskjellige tolkninger, trossamfunn og trosretninger. Islamisme er derimot vestens tolkning av ekstrem islam stemplet som en politisk ideologi, noe den overhodet ikke er.

              «Pakistan er skilt ut av India. Hvorfor hater ikke inderne USA?»
              Kanskje fordi mange indere bor og jobber i USA?

              «Hvorfor er de en betydelig leverandør av tjenester innen data?»
              Tja, kanskje fordi de har stor befolkning, med skarpe utdannede hjerner?

              «Hvorfor produserer http://www.tatamotors.com/ biler og lastebiler og Pakistan ikke en gang en moped.»
              Fordi Pakistan har annen type industri:
              http://en.wikipedia.org/wiki/Industry_of_Pakistan

              «Samme folket. Forskjellig religion. Har religionen noe med muslimske lands tilbakeståenhet?»
              Idiot! Det har engang vært flere muslimer i India enn det var i Pakistan:
              http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_India

              Pakistan ble forøvrig ikke skilt pga religion men hinduenes forskjellsbehandling av muslimer i kongressen som var i minoritet på den tiden.

              Eksemplær kommunistisk stat kina som vesten betegner som verdens økonomiske lokomotivet med over 9 % årlig vekst i økonomien har over 20 millioner godt inntegrerte muslimer!

              «Arabernes betydning for den vestlige sivilisasjon»

              http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age

              «Nesten en av tre pakistanere jukset»
              Og det forklarer hva? At pakistanere i taxi-bransjen jukser? Kanskje på tide å skjerpe kontrollmekanismer i denne bransjen? Pakistanere jobber også i andre sektorer, noe som tilbakeviser din generalisering rundt pakistanere

              • «Islamisme er ingen ideologi»

                Nei rendyrket islam

                «Kanskje fordi mange indere bor og jobber i USA?»

                Tøv! Finn på noe annet.

                «Tja, kanskje fordi de har stor befolkning, med skarpe utdannede hjerner?»

                Ja, og så er de hinduer.

                «Fordi Pakistan har annen type industri»

                Pakistan ranks forty-first in the world and fifty-fifth worldwide in factory output.

                Population 187,342,721 (July 2011 est.)
                country comparison to the world: 6

                Imponerende reslultat. Verdens 6. folkerikeste stat ligger på plass Nr.41.

                «Idiot! Det har engang vært flere muslimer i India enn det var i Pakistan:»

                I dag bor det dessverre 155 mill musser i India og det er bare trøbbel.
                Da det var flere muslimer i India enn Pakistan, var det ikke noe Pakistan.

                «Pakistan ble forøvrig ikke skilt pga religion men hinduenes forskjellsbehandling av muslimer i kongressen som var i minoritet på den tiden.»

                Hørt om Muhammad Ali Jinnah?

                «Eksemplær kommunistisk stat kina som vesten betegner som verdens økonomiske lokomotivet med over 9 % årlig vekst i økonomien har over 20 millioner godt inntegrerte muslimer!»

                Som ønsker å løsrive Xiankian?

                «Nesten en av tre pakistanere jukset»
                Og det forklarer hva? At pakistanere i taxi-bransjen jukser? Kanskje på tide å skjerpe kontrollmekanismer i denne bransjen? Pakistanere jobber også i andre sektorer, noe som tilbakeviser din generalisering rundt pakistanere»

                Ja for likningsmyndighetene har nesten ikke funnet snusk i grønsakbransjen eller i restaurantbransjen drevet av innvandrere fra Pakistan og andre muslimske land.

                34 spisesteder stengt i Oslo.

                dagbladet.no/2009/…ter/hygiene/9325079/

                Det et ikke innvandrernes skyld, men for dårlige kontrollrutiner. Got it. Thanks.

                Afrikanska muslimer ger sin syn på våldtäkt: «Tjejer får skylla sig själva»

  • @ Geir.

    «Og Dørum, herrigud for en tulling. «Alle må behandles individuelt.» Derfor kan vi ikke utvise utlendinger, underforstått, for vi utviser jo ikke egne borgere. Stakkars idiot!»

    Dørum var en gamng samferdselsminister.

    Han har ikke førerkort og kan heller ikke kjøre bil. Han er redd for å fly og kan ikke svømme.

    Meltveit Kleppe (Gud bevare oss) er heller ikke blandt de mest intelligente.

  • Anonym

    skal ikke se bort ifra at enkelte politi i tromsø trenger bank.

  • V for Vendetta

    Hvor mange muslimer har vi i Norge?
    1 million? Hvor mange av dem er ærlige/ikke kriminelle i forhold til majoritetsbefolkningen?

    Hvor mange er voldsforbryter/drapsmenn i forhold til andre mennesker?
    Forholdstallene er viktig!

    Muslimer utgjør ca. 20 prosent av befolkningen og hvor mange prosent av disse 20 prosent er voldskriminelle – overfallsvoldtektsmenn –skatteskurker -drapsmenn…??

    Da først ser vi hvor stor andel av dem som kan bli skurker i Norge -når andelen av muslimer øker i fremtids-Oslo.

    • D.M

      «Muslimer utgjør ca. 20 prosent av befolkningen og hvor mange prosent av disse 20 prosent er voldskriminelle – overfallsvoldtektsmenn –skatteskurker -drapsmenn…??»

      Utgjør 20%.Hvor? I Norge?

      Gjør meg en tjeneste vendetta. Sjekk opp fakta før du skriver!Hvis ikke kan jeg komme til og kalle deg en tulling.

      • I Oslo er prosentandelen?? Sjekk fakta!

        Jeg har en nevø i Oslopolitiet. Han er møkklei av å taue inn de samme drittsekene og deres fettere hver jæ.. weekend.

        Nå har polisen kryptert nett. Tidligere var Politiets samband Oslos største nærrdio. 9 av 10 navn på radioen var muslimske.

        • D.M

          «Jeg har en nevø i Oslopolitiet. Han er møkklei av å taue inn de samme drittsekene og deres fettere hver jæ.. weekend.»

          Regning igjen asdic..går % andel muslimske kriminelle opp når de samme blir tatt omigjen?

          • Selvfølgelig ikke for vanekriminelle.

            Flere av disse diliquentene at over hudre saker på seg.

            Rasool, lederenen for en av alfabetgjengene hadde 180 tiltalepunkterunder rettsaken. Omtrent som den jevne nordmann.

    • arifkarim

      20 %? Hvor i all verden har du dette tallet fra?
      «- Mellom 4 og 11 prosent muslimer i 2060″
      dagbladet.no/2009/…itikk/islam/5756098/

      • Dum i hodet????

        Ved flere skoler på Oslo Ø er 98% av elevene muslimer.
        Det speiler antagelig også foreldrenes religion. Vi vet at 70% av disse henter ektefelle i foreldrense hjemland.

        Do the math. Dropp SSB.

        Følg gjerne RUBBs innlegg her:

        document.no/2011/0…kolefrihaerverkstid/

        Vi har ca 180.000 muslimer i Norge. De fleste i Oslo.

        • arifkarim

          tulling! 180000/4900000 * 100 = 3,67 % av total befolkning din hjernedøde muslimhater!

          • Konsentrasjonen av muslimer i Oslo er enorm. Jeg er ikke muslimhater, men har ikke annet en forakt for islams ideologi. For å si det rett ut. Tilhengere av ideologien islam er uforenlig med et fredlig samfund.

            Norge behøver dere ikke. Dere er upopulære. Like upopulære som norske poteter er i muslimske miljøer og grunnen til det er enkel.

            Förtydligande av den viktiga regeln: Det är haraam att ta kuffaar som nära vänner och beskyddare.

            muslim.se/fragoras…-och-beskyddare.html

            5:51 O ye who believe! take not the Jews and the Christians for your friends and protectors: They are but friends and protectors to each other. And he amongst you that turns to them (for friendship) is of them. Verily Allah guideth not a people unjust.

            5:60 Say: «Shall I point out to you something much worse than this, (as judged) by the treatment it received from Allah? those who incurred the curse of Allah and His wrath, those of whom some He transformed into apes and swine, those who worshipped evil;- these are (many times) worse in rank, and far more astray from the even path!»

            Vet afrkrim hvordan denne plagen begynte?

            • arifkarim

              «Konsentrasjonen av muslimer i Oslo er enorm.»
              Ikke bare i oslo men mange andre vestlige byer og bydeler, og det «ER» et problem ikke bare for muslimer som ikke får inntegrert seg i majoritetssamfunnet. Men dette ghetto-problemet lager også mye trøbbel for den tidligere etniske befolkningen, noe man erfarer hverdag i groruddalen:
              vg.no/nyheter/inne…l.php?artid=10002053

              «Jeg er ikke muslimhater, men har ikke annet en forakt for islams ideologi. For å si det rett ut. Tilhengere av ideologien islam er uforenlig med et fredlig samfund.»
              Bullshit! Postene dine har en klart preg av muslimhat, i tillegg til islamhat. Så sier du at det er muslimer som hater fred, når ikke et eneste muslimland har angrepet noe vestlig land siden koloniseringstiden. ETTER fall av det osmanske riket, har kunn andre makter enn muslimer angrepet muslimske land. Hvem er ikke fredelig her? :D
              informationclearin…info/article4807.htm

              «Norge behøver dere ikke. Dere er upopulære. Like upopulære som norske poteter er i muslimske miljøer og grunnen til det er enkel.»
              Vestens innflytelse over muslimske land er også lenge uønsket av den muslimske majoriteten i alle land. Hva som er ønskelig er urelevant ift faktiske forhold :D

              «5:51 O ye who believe! take not the Jews and the Christians for your friends and protectors: They are but friends and protectors to each other.»
              Bullshit. Dette verset kom da kristne og jøder jobbet sammen mot muslimske krigere i gamle arabia. Senere da selv kristne kastet jødene ut av sine områder, ble dette verset urelevant. Idag derimot er kunn proisraelske sionistiske kristne som jobber sammen mot muslimer i hele verden. Resten av kristne og jødere som ikke jobber for ødeleggelse av muslimer kommer er ikke en gjenstand for diskusjon i dette verset. Hvorfor tror du muslimske land som Saudi Arabia og Bahrain har tillat kristne amerikanere å plassere sine styrker der? Hvorfor har samtlige muslimske land med olje og gassressurser tillat «kristne» folk fra hele vesten å innvestere i sine land? Er de ikke redd for det skjulte jøde-kristne samarbeidet nevnt i koranen? :D Idiot!

              «Vet afrkrim hvordan denne plagen begynte?»
              Hvilken plage?

              • Du er en..

                i172.photobucket.c…skpantomimefront.gif

                Surret ditt er for dumt. Du glemte at Det okkuperte Byzants, Tyrkia deltok på tysk side under WW1 og tapte sitt okkuperte imperium til de allierte.

                «Senere da selv kristne kastet jødene ut av sine områder, ble dette verset urelevant.» BLASFEMI!!! Ingen ting i koranen er urelevant. Du er en dårlig muslim.

        • arifkarim

          «De fleste i Oslo.»
          Dvs en ghetto. Tvangspre dem til flere steder i dette langstrakte landet. Muslimer i antall ift resten av beolkning i hele landet er kunn få prosent.

    • rune

      nei det bare føles som om de er så mange ;-)

  • President Obama himself stated that apart from crude oil, the exports of the entire Greater Middle East with its 400 million population roughly equals that of Switzerland..

    Han har fått med seg såpass.

    This economic stagnation is argued to have commenced with the demise of the Ottoman Caliphate in 1924, with trade networks being disrupted and societies torn apart with the creation of new nation states; prior to this, the Middle East had a diverse and growing economy and more general prosperity.

    Tøv! Under 1800-tallet var den muslimske verden ørken. Det er den også idag.

    Muslimsk terror er ikke av ny dato.

    The query [terror] generated the following matches:

    Translations of the Qur’an

    002.019 003.151 006.063 007.004 007.005 007.071 007.116 007.134 007.135 007.152 008.012 008.060 014.042 016.112 017.059 017.060 018.018 018.049 020.102 021.097 021.103 027.087 027.089 033.026 034.023 034.051 052.045 059.002 059.013

    • arifkarim

      «Tøv! Under 1800-tallet var den muslimske verden ørken. Det er den også idag.»

      Kilde takk? På 1800-tallet lå også Kina og Japan teknologisk og vitenskapelig mye bak vesten. Det var ikke før på slutten av 1970-tallet at Kina «kopierte» vestens markedsøkonomi så effektiv at den har forbigått både japan og tyskland idag. Om få år vil den forbigå USA også:
      guardian.co.uk/bus…hinese-economic-boom

      Iran har som motsetning til araberverden kommet mye lengre frem i sin utvikling innen vitenskap og teknologi, og ikke minst industri:
      en.wikipedia.org/w…d_technology_in_Iran
      http://en.wikipedia.org/wiki/Industry_of_Iran

      Så ta dette tullet ditt rundt muslimer og islam som hinder for samfunnsutvikling tilbake i ræva di!

      • «ræva di»? Hvilken dannelse?

        Alle iranske flyktinger som kommer til Norge, forlater islam.

        «Persia was a cradle of science in earlier times. Persian scientists contributed to the current understanding of nature, medicine, mathematics, and philosophy. Persians made important contributions to algebra and chemistry, invented the wind-power machine, and the first distillation of alcohol.»

        -men det var før islm ødela landet.

        Idag produseres Renault på lisens i Iran. Mesteparten av Irans industriproduksjon er til innenlandsmarkedet.

        Iran må importere bensin til egen bilpark.

        • arifkarim

          «Alle iranske flyktinger som kommer til Norge, forlater islam.»
          Kilde? Kjenner mange iranere personlig som ikke har forlatt islam etter ankomst i Norge :)

          «-men det var før islm ødela landet.»
          Islam ødela ingenting. Også etter islams inntog fortsatte perserne å utvikle seg vitenskapelig:
          en.wikipedia.org/w…Medicine#After_Islam

          «Idag produseres Renault på lisens i Iran. Mesteparten av Irans industriproduksjon er til innenlandsmarkedet.
          Iran må importere bensin til egen bilpark.»

          TAkket være FN (sionisters) sanskjoner ovenfor Iran og diverse andre muslimhat land.

  • Rockman

    Til arifkarim

    Og hvem har så skylden for at det dannes en «Getto»? Er det meg? Er det de andre etniske Nordmenn her i landet? Eller er det kanskje de som selv velger å bo slik? En ting til, ja, det er selvfølgelig også etniske Nordmenn som begår forbrytelser, og dem skal selvfølgelig straffes for det. Men plutselig har vi en «ny» situasjon å hanskes med. På toppen av våre «egne» kriminelle, så skal vi også ha mange såkalte ”nye” landsmenn å hanskes med. Hvilken rett har de, til og komme til mitt land å gjøre straffbare handlinger?

    Mvh.

    Rockman

    • arifkarim

      «Og hvem har så skylden for at det dannes en “Getto”? Er det meg? Er det de andre etniske Nordmenn her i landet?»
      Ja, seff. Dere har jo masse bullshitlover rundt skatter og avgifter. Hva med å lage enda en tullelov som alle immigranter ikke får lov til å flytte fra en statsbestemte kommune / fylke i minst 10 år etter at lovlig opphold er godkjent? :D
      At dere tillat fritt bostedsvalg skaper jo bare trøbbel for dere selv, ettersom nye landsmenn velger som oftest å flytte seg dit deres «egne» ligger. Etter en viss tid med innflytting, begynner etniske nordmenn å flytte seg ut (groruddalen), noe som gir enda rom for nye innvandrere å bosette seg sammen med sine egne :D
      Litt tvang er greit, akkurat som skatt og avgifter inndrives med akkurat: tvang! :D

    • Anonym

      Ærlig talt, det er bra å ha innvandrere i getto, så blir det enklere å repatriere dem senere.

      Og det er ingen unnskyldning for noe som helst at man bor i getto.

  • D.M

    Problemet som kriminelle muslimere har skapt for seg selv.Er at de juger politiet rett opp i ansiktet i hver anledning.Og tror at man kommer unna med det,og desverre ofte gjør det også.

    Man trenger ikke være idiot for og forstå, at dette på sikt skaper store tilltsproblemer, med når man snakker sant og ikke.Og som resultat økende rasisme fra politiet.

    Jeg vet like godt som deg asdic, at det finnes langt høyere andel kriminelle muslimere enn nordmenn.Samt at statistisk ikke kan iregnes siden man ofte desverre unslipper med løgn. Når dette ikke kan bevises fra politiet blir saken henlagt selføgelig, hvis det idet hele blir noen.

    For og få riktige tall så bør man også se antall henlagte saker med muslimsk bakgrunn ,samt iregne antall utrykninger.

    At det er 9 av 10 på politiets radio med muslimsk navn stemmer nok ikke og er noe overdrevet «desverre for deg». Uten att det er tvil om over representasjon fra muslimske innvandrere ,så skal rett være rett inh. til straffe utmåling. Og man ikke dømme en fetter eller bror for hva den andre har gjort.

  • At det er 9 av 10 på politiets radio med muslimsk navn stemmer nok ikke og er noe overdrevet “desverre for deg”.

    Jeg har hatt scanner i 25 år. Jeg vet hva jeg snakker om.

    La oss se hvordan det begynte:

    Her er noen avisutklipp fra den tiden:

    Dagbladet, 8.juni 1971, (sitat):INGEN KAN HJELPE PAKISTANERNE I OSLO
    Ikke ett eneste menneske. ikke en eneste organisasjon,absolutt ingen! kan hjelpe de stakkars pakistanske turister i Oslo.Problemet skyves vekk ikke av motvilje så langt derifra,alle vedkjenner seg problemet.Men det finnes ikke hjemmel for noen til å ta et initiativ.Imens vokser og vokser problemet.
    -Kan ikke Oslo Kommune gjøre noe?Dagbladet stiller spørsmålet direkte til sosialrådmann Hans Cappelen:
    -Gjøre og gjøre,svarer han.-Vi kunne naturligvis gi dem mat.Ellers kan vi vanskelig foreta oss noe.
    -Men har ikke Oslo et eget kontor for fremmedarbeidere?
    -Nei.Problemet er jo nettopp dette at de pakistanske mennene som daglig vandrer rundt i Oslos gater befinner seg her som turister.Følgelig er deres problem et problem for Sosialdepartementet.Oslo kommune kan ikke skaffe dem boliger,ikke arbeide,men muligens husly fra natt til natt men da kommer de automatisk inn i den gruppen som går under betegnelsen uteliggere -og det vil vi nødig. (sitat slutt).

    Arbeiderbladet 3.juni 1971 (sitat):Komite blir nedsatt for å se på fremmedarbeidernes forhold: SER MEGET ALVORLIG PÅ MENNESKEHANDELEN?
    -Jeg ser meget alvorlig på opplysningene om at det drives menneskehandel med fremmedarbeidere som ønsker seg til Norge, sier statsråd Odvar Nordli.Kommunal- og Arbeidsdepartementet forbereder å få nedsatt en komite som skal vurdere problemene i forbindelse med fremmedarbeidere i Norge. Statsråden ser meget alvorlig på opplysningene om at det drives menneskehandel med pakistanere som ønsker seg til Norge.Denne handelen påstås å finne sted i Hamburg.
    Departementet er innstilt på å ta saken opp til behandling så snart man får en henvendelse om forholdet fra Statens Utlendingskontor.Til i dag er en slik henvendelse ikke kommet.Statsråden minner om at Regjeringen har foreslått lovregler som skal forby privat arbeidsformidling i framtida.Det vil bl.a. bety at det heller ikke blir tillatt for f.eks.nordmenn å drives slik arbeidsformidling i utlandet.Et forbud av denne karakter kan således stanse den umenneskelige dirigeringen av fremmedarbeidere som det nå hevdes finner sted i Tyskland.Komiteen skal også vurdere hvordan man skal kunne få stoppet slik arbeidsformidling som drives av norske firmaer i utlandet.
    -Nå går for øvrig tendensen i den retning at vi får inn fremmedarbeidere fra strøk i verden som i høyeste grad vanskeliggjør en riktig tilpasning for alle.Så lenge vi får tilførsel av arbeidskraft fra de nordiske land og fra øvrige europeiske stater,byr dette ikke på store problemer sosialt sett.Disse arbeiderne har lettere for å gli inn i det norske samfunnssystem.Grupper som derimot kommer fra f.eks. Pakistan møter her et samfunn som er totalt annerledes enn de er vant til.Også dette forhold må den nye komiteen vie stor oppmerksomhet,sier statsråd Nordli.Han vil personlig gjøre det som er mulig for å få satt en stopper for en ukontrollert arbeidsformidling av pakistanere som vil til Norge. (sitat slutt).

    Og så vil UDI fortelle at Norge averterte efter arbeidskraft i Pakistan.

    • D.M

      «For et år siden mistet Tollpost Globe et stort antall containers. Containerne ble utstyrt med GPS for å kunne spores. Min nevø sporet opp en container på Holmliakanten. Containeren stod på en lastebil og sjåføren sa at bilen tilhørte hans fetter, som han ikke kunne huske navnet på, og heller ikke visste hvor bodde.»

      Har du fortsettelsen på historien? Det er vel noe opplagt at i dette tilfelle skulle fetteren være skyldig(og ikke minst dum)Du tar det noe ut av sammenheng der hvor jeg sikter til en uskyldig fetter!

      Etnisk opphav er ikke relevant i straffe utmåling!
      At det skjer formildende omstendigheter i visse saker, reflekter ikke straffe utmålingen i sin helhet.

      «Jeg har hatt scanner i 25 år. Jeg vet hva jeg snakker om.»

      Selvsagt vet du hva du snakker om.Ikke for og være flisepikker med deg, men du lyttet ulovlig til politiets radio i da 15 år.Intet straffbart eller ulovlig her..Personlig bryr ikke det meg en døyt,men vi skriver om lovbrudd etc.

      • (og ikke munst dum) Du tror vel ikke på historienom at det var en fetter som eide lastebilen?

        Den hart arbeidende samfundsbyggende lastebileieren ble tauet inn for forhør.

        Ditt flisespikkeri lar jeg ligge.

      • Anonym

        å NEI! en nordmann hørte på radio. å fysj å fysj. nå kan han ikke kaste den første sten. han er like ille som voldtektsmenn, ranere og snyltere.

  • For et år siden mistet Tollpost Globe et stort antall containers. Containerne ble utstyrt med GPS for å kunne spores. Min nevø sporet opp en container på Holmliakanten. Containeren stod på en lastebil og sjåføren sa at bilen tilhørte hans fetter, som han ikke kunne huske navnet på, og heller ikke visste hvor bodde.

    al-islam.org/encyc…dia/chapter6b/1.html

  • Jeg vil benytte anledningen til å unnskylde at jeg er dum og uvitende og ikke kjenner problemene vi står over for.

    • Geir

      Legg merke til hvordan media, byråkrati og politikere arbeider aktivt for å undergrave det norske folk.

      I dag kom nyheten om at inkluderingsutvalget har kommet med en rapport som konkluderer med at integreringspolitikken er mislykket nettavisen.no/nyhe…r/article3169874.ece
      DET skjønner vi jo alle, men nettavisen informerer ikke om hvilke tiltak som nå skal gjøre innvandring «vellykket»

      For det er jo DET som er poenget med rapporten -- å presentere forslag til TILTAK.

      Og her ser vi hvordan landssviket skal eskalere. Har du vært i Norge i hele F E M år, og sitter enda ikke på Stortinget sier du?

      Å fysjameg for en rasistisk diskriminering!

      Fra rapporten s 85-86: regjeringen.no/pag…110014000DDDPDFS.pdf

      «Det er en urimelig ambisjon at nyankomne innvandrere STRAKS skal delta i politikk. Målet er at de som har mer enn FEM års BOTID skal ha samme innflytelse som det som er vanlig ellers i befolkningen. »

      Ja, da er vi klar for fortsettelsen av tragedien, som med vår terrorist-stortingspresident Chaudry som skal ned på terror-flotilla mot Israel dagen.no/Nyheter/I…&ModuleId=72030

      Og dette nøyer nettavisen seg med å rapportere som at integreringen er mislykket? DET vet vi jo alle sammen, poenget er jo at nå jobber våre styrende for å gjøre tragedien fullkommen!

      • Manglende integrerings skyldes først og fremst:

        5:51 O ye who believe! take not the Jews and the Christians for your friends and protectors: They are but friends and protectors to each other. And he amongst you that turns to them (for friendship) is of them. Verily Allah guideth not a people unjust.

        Er det merkelig at utrykket «UTENFORSKAP» har oppstått?

        • Anonym

          hva skyldes den «manglende integreringen » i Sør-afrika?
          Hva skylden den «manglende integreringen» i USA?
          Enkle spørsmål…. Svar!

  • Heldig vis en ærlig muslim.

    Anjem Choudary: Islam Cannot Survive in a Secular Society

    Her er det bare en ting å gjøre:

    «Hjelp dem hjem»

  • Det er merkelig at kristene i UK som er et kritent land ikke blir diskriminert i særlig utstrekning.

    Kan noen forstå det? Hinduer blir ikke diskriminert i UK. Hindistiske kvinner i UK har større yreksdeltagelse enn engelske kvinner, og blit ikke diskriminert for det.

  • Det finnes en substansiell trygdekritisk holdning i den norske befolkningen, sier direktør Erik Dalen hos Synovate Norge.

    Maner til forsiktighet

    Han mener man imidlertid må være forsiktig med å slå fast at det er så mange trygdemisbrukere i Norge.

    - Dette er et uttrykk for holdninger, og jeg tror de færreste ikke-trygdede har godt kjennskap til hvordan ordningene egentlig fungerer. Mange blander nok sammen trygd og pensjon, sier Dalen til E24.

    - Naboer og bekjente av en trygdet vet ikke nok til å si noe berettiget om hvorvidt en person trenger støtte eller ikke.

    e24.no/makro-og-po…gdemisbruker/3971042

    Reinfeldt om ersättningarna

    • Anonym

      Uansett hvilke kriminelle handlinger muslimske ledere står bak,uansett hvilke grusommheter muslimer har stått bak, uansett hvilke handlinger du kan finne begått av muslimer, så har jeg ALDRI hørt om noen muslimsk
      leder som har fortalt sitt eget folk: Nå skal dere bli multikulturelle, og startet et folkemordsprogram mot sitt eget folk, ved å åpne grensene for alle de voldtekter ran og drap han folk kunne være foruten, og tvinge på dem » assimiliering» , «integering» og fortrenge dem til de ble en minoritet i sine egne områder. -ALDRI har jeg hørt om en slik GRUSOMMHET fra en muslims leder.
      Hvite ledere derimot i alle hvite land, mener det er et slags rase-problem at vi hvite har våre egne land, og de har derfor funnet den endelige løsning på problemet med oss hvite. Multikulten. Massiv ikke-hvit innvandring til alle hvite land og bare hvite land, dette er folkemord. Folkemord på oss hvite.
      jeg kjenner ikke til noen muslimske ledere som holder på med et slikt folkemordsprogram mot sitt eget folk.
      Islam..? ILLE?????? Muslimske ledere, ille? ?? JADA
      Men vår egen elite, våre egne politikere, vårt media, våre undervisningsinstutisjoner er 1000 ganger verre, 1000 ganger jævligere, 1000 ganger ondere.
      DE BEGÅR FOLKEMORD MOT EGET FOLK. MASSIVT I ALLE HVITE LAND;

  • Ikke så ulikt Brochmannutvalgets konklusjon.

    Dette går ikke i lengden. Norge kan og må ikke være sosialkontor for den 3.verden.

  • D.M

    «En typisk saklig debatt på FY føres ofte på denne måten:»

    Ok.var det meg du siktet til?

      • D.M

        Nå var det vel slik at det var DU som stilte spørmålet til meg og ikke omvendt..så i dette tilfelle er skyter du deg igjen i foten asdic!!!!

          • D.M

            Du mister endel respekt med og kalle alle tosker når de ikke er enig med deg!

          • Cancel

            Asdic!

            Enig med DM. Take it easy. Utover det så bidrar du med veldig mange gode innlegg men dette «toske» tullet kan du begrense noe.

            • Jeg skrev:

              En typisk saklig debatt på FY føres ofte på denne måten:

              Bilentusiastene, Per og Pål satt på sin vanlige kneipe og snakket om rustproblemer på gamle Alfa Romeoer.

              Inn kommer Espen, og høre hva de snakker om, og utbryter! «Å ja, men gamle Volvoer ruster også! Nå er det heller ikke sikkert at ALLE Alfaer ruster, altså. Eller er det slik at dere også hater alle italienere.

              Per og Pål flytter seg over til et annet bord lenger inne i kneipen. Tullinger som Espen nytter det ikke å debattere med.

              Er det noen som kjenner seg igjen?

              Så spurte D.M om det var ham jeg siktet til. Svar:Ja.

              Og så fortsetter han med toskingen sin om hvem som stilte spørmål til hvem.

              Det er slikt det blir gode og ikke minst lærerike debatter av.

              • D.M

                Kjære Asdic kan du ikke sjekke klokke slettene for innlagt innlegg før denne tantete per og pål historien din!

                • «tantete»? Legg merke til at alle underbyggete påstander må relateres til alt annet, alltid. Blandt annet av deg. D.M.

                  Hva er problemet her?

                  14. juni 2011 04:45 · Svar

                  “En typisk saklig debatt på FY føres ofte på denne måten:”

                  Ok.var det meg du siktet til?

                  14. juni 2011 12:27 · Svar

                  Ja, der er det.

                  14. juni 2011 15:34 · Svar

                  Nå var det vel slik at det var DU som stilte spørmålet til meg og ikke omvendt..så i dette tilfelle er skyter du deg igjen i foten asdic!!!!

                  04:45 Var det altså jeg og ikke du som spurte: «Ok.var det meg du siktet til?»

                  God forbedring.

                  i172.photobucket.c…_photos/image009.jpg

  • Kurt Guldvik

    Jeg så klippet/lenken som var lagt ved,og synes at Jan svarte godt for seg.Ser at Dørum et par ganger påpeker problematikken med folk som oppholder seg ulovlig i Norge.Noe venstresiden har godt bort fra siden den gang.Og det litt merkelig igrunn,siden problemene rundt folk som oppholder ulovlig i Norge,aldri har vært større enn i dag.

  • HT

    Politiet i Norge bor bevaepnes.

    • Anonym

      Hvorfor skal et politi som er valgt ut på grunnlag av at er antivhite, bevæpnes?
      det eneste som må bevæpnes i Norge, er nordmenn, slik at vi i selvforsvar kan beskytte oss, mot de som fremmer folkemord på oss.

  • rune

    tikk takk tikk takk…….
    gleder meg som en unge til den dagen begeret er fullt i europa :-)

  • Anonym

    Norsk politi blir i dag valgt ut på grunnlag av om de er politisk korrekte(pro-folkemord), eller politisk ukorrekte( mot folkemordet på egen befolkning), Ettersom politiet i dag er utvalg ut fra at de er anti-hvite, syns jeg det er flott at de får juling, politiet i Norge beskytter ikke norske jenter fra alle de voldtekter vi kunne vært foruten, politiet i dag beskytter ikke norske barn fra drap, politiet i Norge i dag beskytter ikke norske gutter fra terroren fra de fremmedes gjenger.
    Jeg håper alle politikere, svinene i media, og rottene i rettsvesenet SELV får oppleve på kroppen alle de voldtekter, ran og drap de SELV har sluppet løs på norske barn.
    Jeg håper de selv får oppleve de VERSTE av overgrepene, de selv har åpnet dørene for.
    De er landssvikere, folkemordere, og det værste av forbrytere vi har opplevd i historien.
    Antirasist er bare et kodeord for antihvit.
    Afrika for afrikanere, Asia for asiater, hvite land for alle, dette er folkemord folkemord på oss hvite.

  • Muslimer er flotte mennesker, dere….

    Kosovo: Muslims turn church into public toilet, waste dump

    It sure is great that the U.S. fought to «liberate» these people!

    Islamic Tolerance Alert from modern, moderate, pro-American Kosovo: «Church in Smodreza turned into public toilet again,»

    jihadwatch.org/201…ilet-waste-dump.html

  • Ikke-vestlige innvandrere overrepresentert i registrert kriminalitet
    Av rapporten fremgår det også hvor innvandrere befinner seg i kriminalstatistikken. Både levekårsproblemer og andre sosiale problemer har betydning for i hvilken grad enkeltpersoner begår lovbrudd. Vi kan derfor forvente at det er noe høyere kriminalitetsrater i de deler av befolkningen der velferdsproblemer forekommer hyppigst, heter det.

    Særlig ikke-vestlige innvandrere er overrepresentert når det gjelder registrert kriminalitet.

    nettavisen.no/nyhe…r/article3169874.ece

    Dette kan umulig stemme!! Nordmenn er også kriminelle!!

  • Muhammed

    «Nordmenn er også kriminelle!!»

    riktig, gamle zionistrasist.

Leave a Reply

  

  

  


*

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>