RSS til artikler


Kommentarer

Søk

Kategorier

mars 2012
M T O T F L S
« feb   apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv


Blogglisten
Bloggurat
Skriv ut Skriv ut

Advarer mot propagandastunt

Israel Misjonen skal sammen med Kjell Magne Bondevik arangere en reise til Israel der hovedhensikten er å snakke med Israels fiender. Lederen for Senter Mot Antisemittisme, Michal Rachel Suissa, anbefaler ikke å delta på et slikt propagandastunt som dette, og er forundret over den tidligere KrF-lederen:

For en ukes tid siden holdt palestinernes president Mahmoud Abbas en viktig tale under et møte med sine arabiske kolleger i Doha, hovedstaden i Qatar.  Hovedpoengene i talen var å fornekte jødisk tilknytning til Jerusalem og å søke arabisk og kristen støtte til arabisk overtakelse av byen.

Til tross for at denne hendelsen gikk upåaktet hen i norske medier, er Norge blant de første som sender delegasjoner til Abbas for å lære mer om denne politikken.  Ifølge avisen Dagen «skal de norske turdeltakerne på Israelsmisjonens rundtur i mars møte palestinere som nekter Israels rett til å eksistere. Vi vil treffe folk som arbeider for fred og forsoning, sier Jorunn Andestad Langmoen som er turleder sammen med Kjell Magne Bondevik.»  Det kortsiktige formålet med turen er å «lytte til Israels fiender.»  På litt lengre sikt frykter vi at de kan komme til å anvende politisk det budskapet de har lyttet til hos Israels fiender.  Vi har problemer med å forstå hvordan en mann som Kjell Magne Bondevik kan spandere så mye av sin tid på denne formen for ”fred og forsoning.”

SMA vil advare Israels venner mot deltakelse i denne type propagandastunt. Vårt klare råd er: Hold dere unna ethvert tiltak som bare vil kunne tjene til å forlenge ufred og lidelse blant både palestinere og jøder.

41 comments to Advarer mot propagandastunt

  • arifkarim

    «er å snakke med Israels fiender»
    Alle som kritiserer Israels politikk er ikke Israels fiender!!! Latterlig av Dr. Suissa å ikke kunne forskjellen mellom kritikk og fiendskap.
    Nylig har Haaretz fått tak i dokumenter fra Israels myndigheter som avslører hvordan sionister som styrer i israelske regjeringen svartmaler palestinske myndigheter med beskyldninger som at de ikke klarer å få til bærekraftig økonomi, og dermed er ikke egnet til å ha en «selvstendig stat! Samtidig fortsetter de med sjø, luft og landblokade av Gaza, og går videre med den millitære okkupasjonen av Vestbredden sammen med skammens mur:
    «Israel is expected to present a report Wednesday at a donor meeting on Palestinian aid in Brussels claiming that the Palestinian Authority is not sufficiently stable to meet the standards of a well-functioning state.

    The 44-page report, written by the Foreign Ministry and several other government ministries, will be presented by the Israeli delegation to the representatives at the donor meeting, including Norwegian Foreign Minister Jonas Gahr Store who serves as the chairman of the committee, European Union foreign policy chief Catherine Ashton, and the Mideast Quartet envoy Tony Blair. A copy of the report was obtained by Haaretz.»
    haaretz.com/blogs/…ndent-state-1.419358

    • Munich Machine

      Arifkarim kjører motargumentlinja med fullstendig usakelig informasjon i forhold til saken.

      Det er da IKKE kritikk å søke støtte for å fjerne jødisk tilknytning til Jerusalem!.

      Sjekk flere referanser og skriv hva du synes om talen til Abbas, så om Bondeviks tur etter det.

      Jeg trenger lenger tid for å kjøre kryssreferanser, så kommer mitt innlegg.

      • arifkarim

        «fjerne jødisk tilknytning til Jerusalem»
        Oi, det var da rart. Ifølge Eplemos hadde jødene allerede flertall i denne byen i 1850. Etter 1948-krigen kastet Jordan alle jøder fra Øst-Jerusalem, samtidig som Israel kastet alle arabere ut av Vest-Jerusalem, men Israel fikk tilbake kontrollen på hele byen etter 1967. Så utenom muslimske og kristne helligsteder, «STYRER» Israel over hele Jerusalem som «jødisk» udelelig by per dagsdato:
        en.wikipedia.org/w…rusalem#Israeli_rule

        Dermed lykke til med fantasiene til palestinaarabere som fortsatt «ønsker» Øst-Jerusalem til å være fremtidig palestinske statens hovedstad.

    • Mr Big

      ««er å snakke med Israels fiender»
      Alle som kritiserer Israels politikk er ikke Israels fiender!!! Latterlig av Dr. Suissa å ikke kunne forskjellen mellom kritikk og fiendskap.»

      Kjempeflott at du har bestemt deg for å diskutere saken, fremfor å trekke inn en masse irrelevante momenter.

      Det jeg vil gjøre deg oppmerksom på er at Suissa har skrevet «Israels fiender» i anførselsestegn. Det er dermed ikke Dr. Suissa som kaller dem Israels fiender, det er noe som er sitert fra artikkelen til Dagen.

      I artikkelen til dagen, så kaller ingen av kildene dem direkte for fiender av Israel, ordet opptrer bare en gang i tittelen.

      Dermed er det egentlig journalisten hos Dagen du burde ha denne samtalen med.

    • «Nylig har Haaretz fått tak i dokumenter fra Israels myndigheter som avslører hvordan sionister som styrer i israelske regjeringen svartmaler palestinske myndigheter med beskyldninger som at de ikke klarer å få til bærekraftig økonomi, og dermed er ikke egnet til å ha en «selvstendig stat!»
      Men de gjør jo ikke det. Både vestbredden og Gaza er fullstendig avhengig av utenlandsk hjelp for å klare seg, og det virkelig pinlige for «palestinerne» er at mye av denne hjelpen kommer nettopp fra ISRAEL! «Palestinerne» , både på vestbredden og i Gaza får gratis strøm fra Israel. Og kom ikke med regla om at «jammen de blir utestengt fra arbeidslivet i Israel», for en selvstendig stat skal ikke være avhengig av å reise til nabostaten for å jobbe. En selvstendig stat bygger opp sine egne bedrifter (hvilket de saktens burde vært i stand til å klare, så mye penger som de får fra utlandet), slik at borgerne ikke skulle BEHØVE å reise over til nabostaten (Israel) og stå i kø i timesvis for å komme seg over grensa.
      «Samtidig fortsetter de med sjø, luft og landblokade av Gaza»
      Israel trakk seg ut av Gaza i 2004. Omtrent dagen derpå begynte palestinske, militante grupper i Gaza å skyte raketter mot Israel. Blokkaden er et svar på dette rakettregnet. Gaza-araberne er fast beslutta på å fortsette angrepene mot Israel (dette VET du, Arif!), og dermed må blokkaden opprettholdes, slik at de ikke kan frakte inn så mye militært materiell de ønsker (til produksjon av raketter). Til TROSS for rakettangrepene mot Israel, gir Israel Gaza-araberne massevis av varer og bistand, samt gratis strøm. Takka de får i retur er nye raketter.
      Israelerne er FOR milde mot araberne i Gaza. Ethvert annet land ville ha flata ut det rottereiret med bombefly forlengst.
      «og går videre med den millitære okkupasjonen av Vestbredden sammen med skammens mur»
      Det du kaller «skammens mur» er et resultat av alle selvmordsangrepene fra vestbredden under den andre intifadaen. Hundrevis av sivile israelere ble drept av selvmordsbombere og nesten 2000 skadd. Så bygde man gjerdet, og seinere muren, og vips, ingen fler israelere ble sprengt i lufta.

      • kritikker

        @Moskus
        «En selvstendig stat bygger opp sine egne bedrifter (hvilket de saktens burde vært i stand til å klare, så mye penger som de får fra utlandet……»

        ….det har de da saktens gjort. Men Israel finner det vel for riktig å bombe Palestinas infrastruktur og samfunn sønders og sammen -(som en «preventiv» handling, som Israel selv kaller det) -- for hver gang Palestinere bygget det opp igjen.

        • «….det har de da saktens gjort. Men Israel finner det vel for riktig å bombe Palestinas infrastruktur og samfunn sønders og sammen»

          Gjør de det? Når bombet Israel vestbredden sist? Før du ble født, tenker jeg…
          Hele argumentet ditt er bare tull. De eneste «palestinerne» som har blitt bombet av Israel de siste tjue åra, er de på Gaza-stripa, og de bombes en gang iblant fordi de ikke kan styre seg for å sende avgårde raketter mot Israel med jevne mellomrom. Vestbredden bombes ikke, de får strøm og matvarer av Israel og penger fra hele jævla verden, likevel klarer de ikke å slutte å syte og klage over «okkupasjon» og forbanne Israel og jødene, som «Allahs fiender», og faktisk SKAPE seg en framtid og noe som kunne blitt en stat.
          De er et håpløst folk, et konstruert folk av egendefinerte «ofre» og martyrer.

          • Kit Chen

            @moskus
            Inbyggerne på WB er jordanere som begynte å kalle seg palestinere etter araberne tapte Yom Kippur krigen 1973.

            Strengt tatt såer innbyggerne på Gaza gazans.

        • Kit Chen

          @kritikker
          Fins ikke noe palestina så innlegget ditt er bare tull.

          • Vidar

            Finns vel forsaavidt heller ikke noen «Kit Chen» heller, det er en «oppkonstruert» person -- og de saakalte «innlegga» hans er bare tull! ;-)

      • undrende

        MOSKUS.
        Det er viktig å skille snørr og barter. Det klarer du ikke med dette svadaet som du skriver. #En selvstendig stat bygger opp sine egne bedrifter (hvilket de saktens burde vært i stand til å klare, så mye penger som de får fra utlandet), slik at borgerne ikke skulle BEHØVE å reise over til nabostaten (Israel) og stå i kø i timesvis for å komme seg over grensa#

        Norge og Sverige har imange år delt på arbeids kraften. Når det var lite jobb i Norge reiste vi til Sverige og når det var lite i jobb i Sverige så reiste svenskene til Norge. I dag er det kø av arbeidere som vil til Norge for å jobbe. Mener du at land som våre kjære Sverige ikke er i stand til å bygge en stat.
        Ditt resonemang bærer preg av enten manglende lese ferdigheter eller bare noe manglende grunn utdanning.
        Det er vel ikke noen hemmelighet at det er en streng grense kontroll mellom de folke gruppene, både til lands og til vanns.,

  • eplejuice

    «Abbas denies Jewish links to Jerusalem»
    Ja, det gjør han jo. Han er jo en løgner!
    Han reduserer Holocaust. Han refererer til
    hadith og Muhammed. Han oppforder til å
    arbeide langs flere akser, og har funnet en
    i vår egen utenriksminister som enten må
    være korrupt eller uvitende når han velger
    å spille på lag med denne gamle terroristen
    og Arafats støtte ved å gå i bresjen for en
    ny «røverstat» nettopp hvor Jesus vandret og
    gjorde sine under, -- og som ikke minst ble
    lovet «rekonstruert» som et jødisk hjemland.

    Er det forresten noe som husker hvilket
    land som ble forsøkt bestukket med div.
    millioner dollar for å stemme for den
    palestinske staten i fjor høst, men som
    avviste blankt?

    • arifkarim

      «Han reduserer Holocaust.»
      Ja, nå er du virkelig på bærtur:
      «When Abbas was appointed the Palestinian prime minister in 2003, he wrote that the «Holocaust was a terrible, unforgivable crime against the Jewish nation, a crime against humanity that cannot be accepted by humankind» and that he does not deny it,[10] and said that «When I wrote The Other Side … we were at war with Israel. Today I would not have made such remarks».[11]»
      en.wikipedia.org/w…n_Nazism_and_Zionism

      At Abbas faktisk tror på at dagens jøder egentlig tilhører en og samme nasjon «Israel» som oppstod etter sioniststatens misdannelse i 1948 viser klart at mannen er enda en nyttigidiot for den sionistiske løgnen selveste jødiske israelere ikke tror på lenger:
      en.wikipedia.org/w…of_the_Jewish_People

      «nettopp hvor Jesus vandret og
      gjorde sine under»
      Fikk du stryk i historien? Da Jesus vandret i Palestina var ikke landet «frie» Israel styrt av dine yndlings jøder men var under romernes kontroll:
      en.wikipedia.org/w…#Classical_antiquity

      «og som ikke minst ble
      lovet «rekonstruert» som et jødisk hjemland.»
      Denne såkalte rekonstruksjonen skjedde ikke pga. bibelske profetier som lettlurte evangeliske kristne liker å tro. Rekonstruksjonen skjedde via den sekulære nasjonalistiske millitante politiske bevegelsen sionisme, som har absolutt ingenting med den religiøse jødedom og kristendom å gjøre:
      http://www.jewsagainstzionism.com/
      http://www.jewsnotzionists.org/
      http://www.freewebs.com/jewsagainstzionism/
      palestiniantragedy…/jewsagainstter.html

      Som sagt tidligere: Kritikk av sioniststaten og Israelspolitikk er ikke lik jødehat. Israels flere politiske partier kritiserer Israels sionistregjering daglig uten å bli stemplet som antisemitt :D

      • eplejuice

        Abbas hevder at 890.000 jøder ble
        drept dvs. overser over 5 millioner.

        Jesus vandret rundt i områdene til
        det gamle Israel som riktignok var
        under romersk kontroll. Derfor håpet
        noen at Jesus var kommet for å
        opprette riket for Israel som jødene
        hadde med Jerusalem som hovedstad.

        «Rekontruksjonsbegrepet» ble bekreftet
        under San Remo. Når jødene har rett til
        Israel idag er det på bakgrunn av
        internasjonal lov og rett over de siste
        120 år hvor kravet ble fremmet og
        akseptert. Det er rett at et jødisk
        hjemland skulle opprettes uten at det
        skulle fortrenge arabere de som bodde der,
        men roten til probleme er at muslimaraberne
        ikke har villet akseptere en jødisk stat i
        det hele tatt. Derfor begynte de med terror
        og oppstand. Dr. Gautiers bok «Who Owns
        Jerusalem» behandler dette utelukkende
        basert på internasjonal rettsforsåelse
        og er klar i sin konklusjon om at jødene
        har rett til landet i henhold til hva
        det var i gammel tid. Jødene ble lovet et
        hjemland under San Remo. Dette har islamsk
        lov ingen fortrinnsrett over.

        rett til

        n

  • Robin Hood

    Kjell Magne Bondevik er den beste statsministeren Norge har hatt. Norge var et bedre samfunn med han ved roret.

    • Per A

      Var det ikke han som bombet Serbia uten å oppdage at han deltok i en krig? Var ikke han den første norske regjeringssjef siden 8. mai 1945 som sendte frontkjempere til Balkan for å føre krig mot et folk vi aldri har hatt noe utestående med?

      • Robin Hood

        Ja, og det var en riktig avgjorelse av Bondevik. Det var for aa stoppe den rasistiske drapsmaskinen fra Serbia.

    • Anonym

      Bondevik ble partiformann for Kfp i 1983, og dreide
      partiet fra et kristen-konservativt parti til
      et kristensosialistisk eller «kristen»-marxistisk
      retning.
      Multikulturelt og marxistisk tankegodt må åpenbart ha
      hatt et visst fotfeste i partiorganisasjonen allerede
      før, men det var Bondevik som gjennomførte dette.
      Bondevik har vært blant landets mektigste menn i godt
      over tjue år fra 1983 til 2005, og altså statsminister
      i mer enn seks av disse.
      Dette ga ham, som tidligere nevn, mulighet til å
      øke innvandringen kraftig.

  • Terje

    Kjell Magne Bondevik er den verste statsministeren Norge har hatt. Han er også en krigsforbryter. Medansvarlig for tusener av serbiske liv. Jeg håper han, og hans medansvarlige, en dag blir stilt for en internasjonal domstol for forbrytelsene sine. For, la det ikke være noen tvil om at bombingen av Serbia var en krigsforbrytelse etter folkerettens begreper (også Amnesty konkluderte med det). Kjell Magne Bondevik var også jihadisten Alija Izetbegović’ beste venn og forbundsfelle.

    Den norskfiendtlige (og islamvennlige) Kjell Magne Bondevik var også den som åpnet for masseinnvandring fra den tredje verden generelt, og den muslimske verden spesielt, og på den måten startet ødeleggelsen av Norge. Ingen, ikke en gang Quisling, har påført det norske samfunn så stor (og uopprettelig skade!) som Kjell Magne Bondevik.

    • Robin Hood

      Bondevik har vaert med paa aa redde mange liv vil jeg paastaa. Han fikk bukt med mobbingen, han ga psykisk sykdom et ansikt. Han jobbet alltid for det gode og medmenneskelige. Utover det saa baerer din kommentar Terje preg av dine personlige meninger. Det er ikke det det er snakk om.

      Hvis ikke NATO hadde gaatt inn aa stoppet Serbia den gangen ville jo Serbia gjennomfort det samme som Hitler gjorde. For de som styrte Serbia den gangen var jo i bunn og grunn nazister.

      Det er helt utrolig saa mye hat de klarer aa produsere nede paa Balkan. Ynkelige mennesker.

      • undrende

        ROBIN HOOD,
        Det var en fantastisk flott og saklig opplysning du kommer med..# Han fikk bukt med mobbingen #

        Dette er det svært mange i norske skoler som har ventet på… Når ble det slutt på den…

        Tenk så mye triveligere det ble fra den dagen, for så mange barn…

        Drikker du i arbeids tiden, kanskje???

  • Terje

    Du må skille snørr og barter «Robin Hood». Det er min mening at Kjell Magne Bondevik er en krigsforbryter. Det er dog en mening jeg deler med folkerettseksperter, og da er det en objektiv sannhet, altså ikke noe bare jeg personlig mener. Det er du som mener at krigsforbrytelser er greit. Deg om det.

    Norge trenger mentalt friske statsministre, ikke folk med psykiske lidelser. Dette er også et generelt prinsipp. Man setter ikke mentalt ustabile personer inn i ansvarsfulle stillinger. Dette burde være helt åpenbart for alle.

    NATOs angrepskrig,er ikke noe annet enn for eksempel Hitlers angrep på Polen. Hvem gjør det samme som Hitler?

    • Robin Hood

      Hvis du mener at Bondevik er en krigsforbryter så er du dum. Men du er ikke dum, jeg tror derfor ikke noe på det du skriver om at du mener Bondevik er en krigsforbryter.

      Jeg synes ikke krigsforbrytelser er greit. Det er derfor jeg støttet NATOs angrep på Serbia, for å forhindre ytterligere massedrap på bosniske muslimer. Jeg mistenker at du synes disse massedrapene var ok, fordi at de drepte var muslimer. Det sier sitt om ditt og ytterliggående nasjonalisters menneskesyn.

      Heldigvis så mener de fleste av oss at samfunnet skal være såpass raust og inkluderende at også statsministere kan være psykisk syke og være sykmeldt pga det.

      Jeg er stolt over å være på et menneskelig nivå som hever seg over slike stakkarslige rasehatere som deg.

      • Terje

        Når du blir dømt for mord så kalles du for morder. På samme måten kan du (med rette!) kalles for en krigsforbryter når du bryter folkerettens bestemmelser på området som omhandler krigsforbrytelser. Er dette enkle årsaksforholdet uklart for deg? Da må du i så fall ha meget tungt for det. Resten av våset ditt (inklusive den straffbare beskyldningen) lar jeg stå ukommentert.

      • undrende

        ROBIN HOOD,
        opplys en enkel person om hvor du finner TERJES sine innlegg passende for ditt svar..# Jeg er stolt over å være på et menneskelig nivå som hever seg over slike stakkarslige rasehatere som deg.##

        At du er stolt, det er fint og det skal du fortsette med å være, begrunnet eller ubegrunnet. Jeg fant ikke antydning til at Terje er rasehater. Kan du samtidig innvolvere oss andre om hvilken rase han hater. Du er jo belest og derved vet du sikkert hvor mange raser det er som Terje hater. Jeg er hvit om vinteren og brun på ryggen om sommeren hvilken rase er jeg da.?

    • Kjell Bonde

      Problemet med Bondevik er ikke hans påståtte psykiske lidelse, men hans lefling med marxismen og islam.

      • Vidar

        Bombevik er nok minst like mentalt frisk som gjennomsnittet av oss som debatterer her paa FY! ;-)
        Men aa hevde at HAN bedrev «lefling» med marxismen, er paranoia paa god linje med Dr. Suissa!

  • Nils

    Hvordan skal man kunne gjøre seg opp en mening uten å høre begge parters fremstilling av saken ?
    Trodde det var helt elementert i alle sammenhenger.
    Man trenger ikke frykte andres meninger så lenge man er trygg på sine egne…

  • Vidar

    Dr. Suissa anser vel generelt Israelmisjonens virksomhet for aa vaere «propaganda» og sikkert ogsaa «krenkende» overfor joder… De forsoeker jo aa fortelle joder at Messias faktisk har vaert her ;-) At hun ogsaa anser det aa TREFFE folk som HUN betegner som «Israels fiender» -- siden de ikke er enig i alt sionistregimet bedriver -- burde ikke forundre NOEN!
    Dr. Siussa er og blir en patetisk, paranoid sionist, og det hun kommer med relatert til staten Israel er sjelden mye vettugt…
    Og at hun saagar saar tvil om Kjell-Magne Bombevik’s Israel-sympatier, viser til fulle hennes langt fremskredne paranoia! Stakkars dame, sier bare jeg.

  • Anonym

    Istedenfor å støtte det eneste reelle demokratiet
    som har vært velfungerende i over femti år
    i Midtøsten, nemlig Israel,så hakkes det på
    israelere.
    De individer i norsk maktposisjon som har presset
    frem disse ensidig negative holdninger, er
    ansvarlig for å ha skapt et politisk-korrekt
    hat mot Israel.
    Jeg som nordmann ønsker en større rettferdighet
    i synet på Israel, og jeg har mange med meg!

    • Vidar

      JEG deler ogsaa ditt onske om «en storre rettferdighet i synet paa Israel», «Anonym»! Det er derfor jeg har engasjert meg paa PALESTINERNES side -- nettopp i kampen for RETTFERDIGHET!
      Uansett hvor muslimske palestinere flest maatte vaere -- og uansett hvor demorkatiske jodiske israelere maatte vaere -- har ikke (hovedsakelig) innvandra joder til Midt-Osten noe MER rett til aa ta seg til rette enn palestina-araberne har til aa beholde sine eiendommer og til aa leve i fred!
      Jeg forsvarer IKKE noen form for terrorisme -- verken fra palestinsk eller israelsk side -- men det ER en vesensforskjell mellom aksjoner for aa forsvare seg mot en okkupant og aa forsvare det man har okkupert ;-)
      Urettferdigheten starta da militante sionister etablerte seg i Midt-Osten, og etterhvert -- ved hjelp av alt fra snikmyrding og «gammaldags» terrorisme til diplomatisk press, trusler og forhandlinger med Folkeforbundet og spesielt Storbritannia -- fikk godkjennelse for det «Jodeland» de allerede hadde proklamert og okkupert! Deretter ser det ut til at heile landets eksistens har vaert avhengig av krig, «militaer-aksjoner», okkupasjoner, global Mossad-terrorisme, notoriske FN-veto fra USA, enorme pengeoverforinger, ogsaa hovedsakelig fra USA, samt et enormt propaganda-apparat! JEG finner ikke noe av dette spesielt «rettferdig»…

  • Anonym

    det er vel ikke uten grunn han ble tildelt
    storkorset(ikke solkorset)
    av st. olavs orden!
    sikkert velfortjent etter hans eget syn
    like inkompetent som dette som går rundt
    på tinget i disse dager

    det var hans admin. som kvitta seg med norges gullbeholdning!
    dette og alt det andre ovenfor som er nevnt
    sier mye(alt)
    om denne personen og dennes mangel på dømmekraft

    han har fått meg til å slutte å stemme på krf
    noe jeg gjorde for mange år siden

  • Anonym

    det var også hans admin. som fikk avnasjonaliset vårt største
    arvesølv vannkraftresursene

    og han argumenterte iherdig for eøsavtalen i stortingdebatten
    høsten 92

    vi ser jo hvordan den «husmannskontrakten» dominerer vår forvaltning

  • Anonym

    det er ikke utøyaungdommer som er landsvikerne her
    (tar skarp avstand fra å hetse dem i brevsform slik det viser seg at noen gjør)

    Bondeviken og hans like
    i tospann med arbeiderpartiet

  • Bondevik var en katastrofe som statsminister for dette landet! Han blir stående som den sleipeste og slueste statsminister dette landet noen gang har sett. Han påførte Norge utgifter på titalls milliarder da han åpnet landet på fullt gap for ei katastrofal innandring av muslimer. Han, sammen med denne sauebonden Sponheim, ambullansesjåføren Enoksen og denne plapremaskinen Dørum satte også igang, UTEN folkets tillatelse, ei luftbro fra Balkan med 6000 kriminelle som Milosovich kastet ut, og som han på forhånd adarte oss mot. Og hva dette eksperimentet har kostet landet vil vi neppe noen gang få vite, da beløpene er astronomiske. Og han var med på å sende våre jagerfly til Balkan for å spre død, lemlestelse og helvete i Serbia, der de hjalp disse muslimske forbryterne med å stjele Kosovo fra Serbia. Bondevik er ikke annet enn en krigsforbryter som nå sitter i sitt «fredssenter» i Oslo og melker den norske stat for millioner av kroner. Han er ei skam for denne nasjonen, og jeg har bare forakt overfor denne sleipe fyren.

    • Robin Hood

      Her tar du feil Garfors. Kjell Magne Bondevik er den flotteste og mest godhjertede statsministeren Norge har hatt.

      Milosevic i Serbia var ondskapsfull, hatefull og nasjonalsosialistisk.

      • Anonym

        Samtlige norske statsministere siden 1970-tallet
        har et betydelig ansvar for problemene som nå
        tårner seg opp her i landet.Noen har imidlertid
        vært ivrigere enn andre til å øke innvandringen
        som Brundtland, Jageland og Bondevik.
        Statistikken viser at det var på 1990-tallet at
        innvandringen skjøt fart(SSB2008a).
        På samme måte som i UK, må dette nødvendigvis ha
        vært en villet utvikling. Regjeringen Brundtland,
        Jageland og Bondevik har, av grunner vi bare delvis
        kan gjette oss til, sørget for å skru opp tempoet
        i innvandringen dramatisk.

Leave a Reply

  

  

  


*

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>