RSS til artikler


Kommentarer

Søk

Kategorier

april 2012
M T O T F L S
« mar   mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arkiv


Blogglisten
Bloggurat
Skriv ut Skriv ut

Belgia på vei mot islam?

Den muslimske befolkningsgruppen i Belgias hovedstad, Brussel, vil komme i flertall om ca. 20 år, hevdes det i dette programinnslaget fra CBN. Nesten halvparten av barneskoleelevene i Antwerpen er muslimske, sier byens utdanningsbyråd. Antwerpen er Belgias nest størst nederlandsktalende by, og har nå en andel muslimske barneskoleelever på 45,5 prosent. Nesten dobbelt så mange som antall katolske elever.

Er Belgia på vei mot å bli en muslimsk stat?

60 comments to Belgia på vei mot islam?

  • Anonym

    Looks like Brussels could become the new capital of the Islamic Republic of Eurabia!

    Muslims will comprise the majority of the population of Brussels by 2030. And the continent of Europe will be completely Islamic by the end of the century, if current demographic trends continue. gatestoneinstitute…602/brussels-eurabia

    Muslim demographics (Europe, USA, Scandinavia)

    Europe in 2029

    httpv://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=THrltK9cGo8

    • Anonym

      Europe in 2029

    • Den videoen der (den øverste) er full av feil. Grunntanken er riktig (at europeisk, ikke-muslimsk fødselsrate er altfor lav, mens muslimer har høyere fødselsrate), men utover det blir det bare feil. Bl.a. sier den at muslimske kvinner i Europa (Frankrike, for å være nøyaktig) får 8.1 barn pr.kvinne. Det er feil. Muslimske kvinner i Europa får i snitt mellom 3 og 3.5 barn pr.kvinne. Det er selvfølgelig kritisk, det også, men poenget er at man må være nøyaktig når man diskuterer disse tingene. Hvis ikke får venstrefjolsene noe å sette fingeren på, og dermed avfeier de bare alt du sier.
      Poenget i videoen om at en nasjon må ha en fødselsrate på over 2.1, og at en fødselsrate godt nede på 1-tallet er irreversibel, er også en noe tvilsom påstand.
      Utover det setter videoen fingeren på viktige ting.

      • Anonym

        Moskus: «Den videoen der (den øverste) er full av feil. Grunntanken er riktig (at europeisk, ikke-muslimsk fødselsrate er altfor lav, mens muslimer har høyere fødselsrate), men utover det blir det bare feil. Bl.a. sier den at muslimske kvinner i Europa (Frankrike, for å være nøyaktig) får 8.1 barn pr.kvinne. Det er feil. Muslimske kvinner i Europa får i snitt mellom 3 og 3.5 barn pr.kvinne.»

        Det sier den ikke. Den sier 8.1 pr. FAMILIE! Og Muslimske menn har flere koner.

        • arifkarim

          Alle muslimske menn HAR IKKE flere enn en kone! Idiot!
          Dessuten har etnisk europeiske menn langt flere sex-partnere enn muslimske menn noengang har i hele sitt liv. Problemet ligger hos etnisk norske kvinner og ikke hos muslimer :D

    • eplejuice

      BBC har laget en kritisk gjennomgang
      av «Muslim Demographic», men trenden
      blir den samme, -- kun noe forsinket.

  • Bente UN

    Belgia er fortapt. Var i der før jul i fjor. På gater og torg rak det rundt folk av nordafrikansk opprinnelse.
    Oslo er verre enn Brussel. Vi er kun 5 millioner innbyggere, og hovedstaden er ikke en millionby ennå. Maken til forfall -- når man tar i betraktning at den ligger i verdens rikeste land.
    Oslo er ikke det skvett bedre enn Bagdad, var også i Oslo en tur i fjor og verre by har jeg ikke sett i vesten. Tiggere, søppel, narkomane, niqab-damer, imamer, var sjokkert over den tidligere så hyggelige hovedstaden vår.
    Det hjelper ikke med nytt Operabygg -- når gateprostituerte, narkomane, tiggere, tyver og drapsmenn frekventerer rundt nabobygget rundt Sentralbanestasjonen. Uff, frels meg fra Oslo!

    • Anonym

      jeg ble fortalt at når det nye operabygget sto ferdig, så kom ommerådet rundt til å bli som en blanding av hollywood, broadway og motedistriktet i milano, slik gikk det ikke :)

      • Anonym

        Hallo. Jeg bodde i Hollywood i lange tider. Det var en vanlig bydel i LA. Men å sammenligne den med denne plassen rundt Operabygget er å dra det vel langt. Jeg hadde aldri gått ved Operabygget etter at det ble mørkt, men der jeg bodde ved Farmers marked var og er det trygt. Så det virker som om ryktene tok feil der.

  • Vidar

    Ja for all del! Innbill dere at Belgia er «fortapt», Oslo er «fortapt» -- vi har tapt og alt gaar til helvete! DET blir det motstandskamp og gode tider av! SELVSAGT har ikke verken Belgia eller Brussel eller Oslo «tapt» stort anna enn masse penger. Foreloepig! Hvorfor frykter vi en gjeng hjernevaska analfabeter, som enna ikke engang har kommet i flertall hva betreffer antall mennesker? Hvorfor har vi ikke mer tro paa oss SELV, enn at vi sutrer og naermest vil legge oss ned for aa doe, bare pga. noen stakkars spoekelseskladd-kledte utenlandske kvinnfolk paa Karl Johan, eller noen Saudi-sponsa moskeer her og der? Det er PATETISK og sorgelig aa se hvor lite tro vi nordmenn har paa oss SELV! Anser vi oss for aa vaere mindreverdige, mindre kapable, her i vaart eget land, i vaar egen «bakgaard» -- enn folk som verken kan spraaket, kjenner kulturen, kjenner «kodene», har kontaktene (…) eller i mange tilfeller kunnskap og utdannelse overhode? Eller tror vi demonen «Allah» er saa mektig at vi i utgangspunktet har tapt???
    SKJERP DERE! Slutt med dette destruktive «vi har allerede tapt»-preiket! Negativ propaganda er akkurat det vi IKKE er tjent med! Norge er VAART land, Europa er VAART kontinent -- og SELVSAGT skal vi forsvare og redde og bevare det -- baade for oss selv og for vaare etterkommere! Islam er en taper-ideologi, og Europa har kasta ut disse taperne en gang foer ;-) Og det vil skje igjen, SELVSAGT vil det det!

    • Jeg er for å bruke alle virkemidler som trengs.For å kunne bevare vårt fedreland,slik det engang var.Men hvor langt er egentlig du Vidar villig til å gå? Tror du man kan redde velferdststaten,ved å slippe «rett» stemmeseddel i urnen hvert 4 år? Dersom valget mellom og miste fedrelandet til horder av okkupanter fra afrikanske/arabiske/asiatiske eller å bruke makt og direkte kaste ut okkupantene uten å ta hensyn til utdelte statsborgerskap eller diverse FN konvensjoner. Hva velger du?

      • Vidar

        Selvsagt tror jeg ikke det (foreloepig ihvertfall) har noen effekt bare aa slippe en stemmeseddel i urna hvert 2. eller 4. aar ;-) Bl.a. fordi det jo ikke ER noen stemmesedler for aa stoppe innvandringa generelt og islam spesielt!
        Jeg tror vi i forste omgang maa «snu trenden», gjoere folk oppmerksomme paa FAKTA! «Folk flest» har jo utrloig liten kjennskap til baade hvor mange innvandrere som etterhvert bor i Norge, hva det KOSTER -- baade okonomisk og i form av paatvungne endringer -- og hva baade islam og ovrige «kulturer» egentlig bestaar av! Dernest MAA vi staa opp om ytringsfriheta, og poengtere at friheta til aa ytre ALLTID maa ga forran «friheta» til aa slippe aa bli fornaerma eller «krenka»…
        JEG er ikke villig til aa bruke «privat vold» overfor mennesker med verken lovlig eller ulovlig opphold i Norge! Det er norske MYNDIGHETERS oppgave -- og forbannede PLIKT! -- aa se til at norsk lov etterleves! JEG vil ikke bevege meg ned paa nivaaet til de folka og den «kulturen» vi onsker ut og vekk!
        Men jeg onsker at vi, paa demokratisk og lovlig vis, kan faa paa plass NYE lover, og vise at Norge er et FRITT OG SELVSTENDIG land, som heller ikke er automatisk underlagt verken EU eller FN! Og som SELV bestemmer om og hvem vi eventuelt vil la bosette seg i landet VAART! Og paa hvilke premisser!
        Jeg vil ikke -- ihvertfall ikke i forste omgang -- frata folk statsborgerskap eller lovlig oppholds- og arbeidstillatelse. Igjen, jeg vil ikke bevege meg ned paa et uonska nivaa… Men jeg vil at norske myndigheter skal innskjerpe -- og folge opp -- loven som forbyr doble statsborgerskap, og jeg vil at ISLAM skal erklaeres baade uonska og irrelevant i Norge. Tror faktisk dette vil foere til at mange av «vaare nye landsmenn» vil forlate landet, med eller uten norsk statsborgerskap ;-) Dernest ville jeg gjerne se at vi fikk en lov som fratok utlendinger deres norskie statsborgerskap ved visse typer kriminell virksomhet! Men folk som paa helt lovlig maate har faatt et statsborgerskap, skal ikke fratas dette uten grunn og ved en lov med tilbakevirkende kraft. VI maa kunne oppfoere oss sivilisert SELV naar vi proever aa kjempe mot det usiviliserte!
        Men jeg tror altsaa definitivt ikke at «slaget er tapt»! Jeg tror faktisk at VAARE idealer om frie, selvstendige og ansvarlige mennesker er islams underdanighetsideologi langt overlegen, og jeg tror vaar SIVILISASJON er mye sterkere enn frykt- og volds-»sivilisasjonen» til mange av Europas innvandrere! Og det er ingen grunn til at VI skal gi avkall paa noe av det vi har oppnaadd siden middelalderen, bare fordi vi naa konfronteres med noen middelalderske holdninger og oppfatninger!

      • Terje

        «(…) bruke makt og direkte kaste ut okkupantene uten å ta hensyn til utdelte statsborgerskap eller diverse FN konvensjoner. Hva velger du?»

        Folk som står i fare for å bli skubbet over kanten -- miste sine egne hjemland -- forsøker naturligvis å redde seg selv. Europeere kommer også til å reagere, det spørs bare når, for i dag slås alle protester mot ikke-vestlig innvandring generelt, og muslimsk innvandring spesielt, ned på med jernhånd. Eller rettere sagt, som vi så for noen dager siden praktisert i Århus av myndighetenes hird, med brostein og jernstenger.

        Men virkeligheten, de enorme problemene den ikke-vestlige innvandringen har forårsaket, eksisterer ikke for «eliten». Dagens virkelighetsfornektere er av det ekstreme slaget, for nå beskrives en ønsket «virkelighet». De som beskriver virkeligheten slik den er blir sett på som ekstreme, de som fornekter den er normale samfunnsborgere. Man kan godt si at de gale har tatt over asylet i Europa, for det er likedan over alt.

        Men nå har altså en del mennesker fått nok og de begynner å reagere via egne organisasjoner som blant annet EDL. Jeg tror ikke de vil ha en sjanse. Først og fremst fordi en stor majoritet europeere ikke vil innse hva som er i ferde med å skje og dermed støtte dem, og de som skjønner hva som er i ferd med å skje våger ikke å stikke hodene frem i frykt for den sosiale terror og vold som vil ramme dem. Slik var det også før krigen. Jeg hitsetter et avsnitt fra et meget relevant leserinnlegg hos Document:

        «Med fare for å bringe det lett ironiserende bildet (alt)for langt… «stormtroppene» refererer normalt til SA, Ernst Röhms gatebavianer… krigen var da langt unna, men kvelingen av ytringsfriheten og demokratiske borgeres evne og villighet til å fysisk konfrontere dets fiender var forlengst igang. Her minner Blitz, både i demagogi og uniformering, mest på det de påstår de bekjemper, nemlig fascister.»

        Det er slik det er i dag også. Bytt ut SA med voldelige Blitz, AFA og «sinte» muslimer. Den som vil se ser likheten.

        Til og med en stor majoritet jøder (av alle!) forsto ikke hva de hadde i vente. De trodde ikke nazistene mente alvor. De (nazistene) var jo så få het det seg den gangen, og en stor majoritet av tyskerne var jo også moderate må vite. Likegyldigheten til åpenbar ondskap den gangen (nazismen), og nå (islam) er slående lik.

        Hvorfor ser så mange så pessimistisk på situasjonen? Jeg tror svaret er opplagt. Fienden er ikke bare inntrengerne, for ingen er redd en gjeng med tilbakestående fillefranser fra Pakistan. Men fienden er ikke bare disse fillefransene men et mangehodet troll bestående av politikere, journalister, voldelige grupper (AFA, Blitz m. fl.) og annet offentlig støttet rask (NGO’er o.l.) som ikke har en annen agenda enn å ødelegge landet med en fullstendig hodeløs innvandringspolitikk.

        Dette uhyret skal det mot til å konfrontere.

        • Thomas

          Så ignorant du er! Vesten har bombet og plyndret muslimske land i tiår etter tiår, og du takler ikke at det kommer innvandrere fra de samme landene hit. Lenge leve kampen mot vesten!

    • Libanon

      Jeg går ut fra at du er en pensjonist som bor i Spania?
      Hvorfor stiller du ikke inn PC din med de særnorske bokstavene? Lesbarheten for oss andre blir lettere da:)

      • Vidar

        Det du gaar ut fra er feil, og ogsaa totalt irrelevant. Og denne lap-toppen lar seg faktisk ikke stille om ;-)
        Trost deg med at mine problemer med aa SKRIVE antakelig er langt stoerre enn dine problemer med aa LESE det jeg skriver…

        • Terje

          Du definerer norsk «Keyboard Layout» i software (uavhengig av OS’et du kjører), så hva er problemet ditt? Norske keytops er helle ikke nødvendig. Jeg brukte selv tastatur med kinesiske keytops for mange år siden men med norsk layout. Litt tungvint dog.

    • Enig med Vidar. Det er meningsløst med dette «vi har tapt»-pratet. Det er en frase som aldri burde komme ut av et oppegående menneskes munn. «Defeat is not an option», det er mitt motto. Og det som kom fra min mors munn, da hun lå der i ørska på dødsleiet sitt: «Ja, ja, det er nå ikke som om jeg er dausjuk, eller noe…». Det er faen meg mentaliteten sin, det. DET er sitatet jeg vil ha på gravstøtta mi, når den tid kommer ;o).
      Skjerpings, nordmenn. Stram dere opp!

      • Robin Hood

        Slapp av nordmenn. Take it easy. Det vi ikke rekker i dag fikser vi i morgen eller en annen gang. Til neste år kanskje. Ingen grunn til bekymring.

  • Mølleren Krekar

    Til og med folk fra Røde Kors (den røde halvmåne) er terrorister.

    jta.org/news/artic…ed-for-terror-attack

    • arifkarim

      Enig. Alle palestinaarabere er terrorister. Bare israelere som ikke er siden palestinaarabere kan ikke arrestere israelere slik israelere kan :D

    • Det er jo bare en seks-sju personer som blir sendt på huet ut…men det er da en begynnelse. Bare så synd at det skal være nødvendig med en slik katastrofe før en politiker tar til vettet.
      Men at Sarkozy har potensiale til å være en leder som KAN rydde opp i ting, under gitte omstendigheter, det er jeg ikke i tvil om.

      • arifkarim

        Hvorfor kan ikke norske myndigheter kaste ut Mullah Krekar som er dokumentert antisemitt og islamist med utallige beviser? :D
        Dessuten er disse 6 -- 7 personer islamister og ikke lekmuslimer. Lekmuslimer som ikke har gjort noe vil neppe bli kastet ut av verken Frankrike eller noe annet europeisk land slik du og dine likesinnede «håper» :D

  • Det nok ganske sannsynlig at muslimer i Belgia er på fremmarsj mot en større innflytelse. Jeg nevner kun en sak som fikk stort mediafokus i fjor i Belgia, men som selvfølgelig ikke rakk over hit.

    Vigilance Musulmane (Muslimsk Årvåkenhet) er en belgisk påvirkningsgruppe som har en pågående kampanje mot professor i sosiologi Mark Elchardus, som uttalte seg meget kritisk om islamsk antisemittisme i en avis.

    I artikkelen publisert 12. mai 2011, skrev Elchardus at ifølge det utvilsomt partiske iranske nyhetsbyrået, at «antisemittisme blant muslimske studenter ble teologisk inspirert og at det er en direkte kobling mellom det å være muslim og å nære antisemittiske følelser».

    Som en tilsvar på denne artikkelen registrerte Vigilance Musulmane en sak hos «Centre for Equal Opportunities» og «Fight Against Racism (CGKR)»
    Vigilance Musulmane få til en innskrenkning i ytringsfriheten for fremtiden hvis den kaster islam i et dårlig lys -- pari for kursen som de vestlige islamske grupper har i disse dager.

    Selvfølgelig er ingenting i det som professor Elchardus sa unøyaktig. Artikkelen tok for seg de teologiske grunner for antisemittisme innen islam, og deres dødelige innhold, etterlater ikke rom for tvil om at det sikkert er en forbindelse mellom islam og antisemittisme.

    Og dette er støttet av det faktum at, ifølge en EU-rapport, er halvparten av alt antisemittisk hatkriminalitet i Europa er begått av muslimer som bare utgjør ca 5% eller mindre av den europeiske befolkningen.

    Alle gode «myke jihadister», ikke vil du skal vite noe av dette. Det ønsker at antisemittismen fortsetter, men gruppens agenda er å fjerne hindringer i europeiske lover som er utformet for å straffe antisemittisme. De bruker de samme demokratiske instrumenter for å strupe, som vi bruker for å gi dem mer plass i det offentlige rom.

    Så de prøver først og fremst å gi oss skyldfølelse som bringer oss inn i taushet om fenomenet muslimske jødehat ved å si at hvis vi nevner dette, innebærer dette at alle muslimer er antisemitter, og at vi er derfor er trangsynte, rasistiske og islamofobe.

    De vet at denne typen snakk finner en sterk og gunstig reaksjon i noen ikke-muslimske venstrevridde sirkler. Men når det mislykkes, prøver de andre ut andre muligheter for å få de som er kritiske til å holde munn.

    Så en motvekt til dette vil vel være å gå på belgiske nettsider som har underskriftskampanjer mot dette forsøket på knebling av ytringsfriheten.

  • «Alle asylsøkere – eller de som har søkt om opphold i Norge – og som allerede nå befinner seg her, voksne og barn, får bli i Norge, dersom de ikke har kriminell fortid, eller forgreninger til terrornettverk»
    Dette er hentet fra et innlegg som ligger på tur til å bli publisert på Demokratenes nettside. Forfatterne er to medlemmer i Hordaland.
    Jeg ble nesten kvalm når jeg leste dette. Jeg er selv fylkesleder i Demokratene i Hedmark og synes det er ille at noen av våre fremste medlemmer har et slikt syn. Demokratene skal opptre som en siste skanse mot det som skjer i landet vårt, og ikke fremstå som populister som snur kappen etter vinden.

    • Vidar

      Dette er vel bare en ytring fra to medlemmer? Fin anledning for ansvarlige ledere i partiet til aa fortelle hva Demokratene staar for…;-)

      • @Vidar
        Jeg er redd for at dette er starten på en ny innvandringspolitikk i Demokratene. I så tilfelle er det ikke lenger noe parti i Norge som kan kalles innvandringskritisk. Da står vi ribbet til skinnet.

        • Vidar

          Men hva er DA hensikta med «Demokratene»? Og tror du denne «nye linja» faar oppslutning pa landsmoetet…? Regner med at DU og enkelte andre evner aa fortelle hvor skapet i det minste BURDE staa…? ;-)
          Naa kommer ikke jeg paa dette landsmoetet (ikke er jeg medlem i Demokratene heller…), men blir ikke dette forsoeket paa aa omgjoere ogsaa Demokratene til et pro-innvandrings og -islmifiserings-parti stoppa KONTANT, MAA en jo bare stifte et NYTT politisk parti -- med det hovedformaal aa bevare Norge norsk, stoppe innvandringa og ta vare paa ytringsfrihet, tros-frihet, rettssikkerhet og jobbe for enkeltindividenes frihet! Hva med «Norsk Frihetsparti», alt. «Det Norske Frihetsparti»…? ;-)

          • Vidar

            Oops! Glemte jo at dette «nye» partiet, selvsagt -- og som eneste partiet i Norge -- maa ha med i partiprogrammet at ISLAM (uansett om en kaller det en ideologi eller en religion) skal erklaeres uonska og totalt irrelevant i Norge! Og at Norges Grunnlov skal beholde sitt kristne innhold og sin kristne verdiforankring!

          • @Vidar
            Til din orientering skal heller ikke jeg på landsmøtet. For det første er ikke dette et skikkelig landsmøte. Det er det jeg kaller et «Medlemsmøte! På et skikkelig landsmøte er det fylkespartiene som velger delegater til landsmøtet. Dette møtet er med noen få unntak rasket sammen fordi telefonen har vært flittig brukt til å be enkeltpersoner om å møte. Når det arrangeres et «landsmøte» som ikke tar hensyn til partiets vedtekter kan det ikke kalles et landsmøte. Hensikten med ringerunden som er utført er å samle sammen en skare av folk kalt «stemmekveg» og freidig og frekt kalle det et landsmøte. Noe det selvsagt ikke er! Den eneste personen som kommer til å snakke om innvandring på dette møtet er Amund Garfors. Og han får tildelt 3 minutters taletid og får sikkert beskjed om å holde kjeft mer enn en gang. Jeg håper og tror at han vil bli en sann møteplager!

            • Thore

              Til Roaldkvam
              Maken til en illojal besserwisser som deg har jeg aldri lest om. Du er neppe medlem av Demokratene. Og om du er, så tror jeg at du er plassert i partiet av pk-sosialister for å ødelegge og undergrave Demokratene. Utrolig at Jan Simonsen lar deg bruke hans blogg til din personlige vendetta og ditt personlige hat ovenfor partiet. Roaldkvam, du er et mareritt for en hver organisasjon og bedrift. Herregud så glad Frp må være for å være kvitt deg og tullinger som deg. Hvorfor heller ikke melde deg ut av partiet (om du er medlem og har betalt medlemskontingenten) for deretter fortsette din personlige kamp, enn å skrive under som tillitsmann for partiet. Og dersom Demokratene mangler profiler så kan vel du og Garfors overta? Du virker jo som om du er et virkelig stort geni som partiet kan trenge. Skam deg.

              • @Thore
                Jøss, jeg har visst rammet noen midt i fleisen.

                • Robin Hood

                  Det er desverre ikke alle som tåler ytringsfrihet i landet vårt. Stå på Roalkvam og Garfors. Dere er de ærligste folkene Demokratene har. Slike folk er det enkelt å forholde seg til, og man vet hvor man har dere.

              • Til Thore: Jeg kan ikke drive noen sensur på et slikt grunnlag. Dette er lesernes kommentarfelt der de kan skrive hva de vil, så lenge det er innenfor norsk lov, og ikke er spam, eller direkte forvrøvlet og ufine personangrep. At jeg slipper leserne til betyr selvsagt ikke at jeg er enig i det de skriver.

              • Vidar

                Roalkvam en «Pk-SOSIALIST»…? Aner ikke hva slags «geni» DU er, «Thore», men siden du aapenbart ikke har peiling paa VERKEN Olaf Roalkvam ELLER partiet Demokratene, er det du kommer med her kun kvalmt og surt oppgulp uten anna innhold enn det selvproduserte skvipet du tylla i deg kvelden i forveien!
                SKAM DEG -- hvis du har evnen. Og hold deg LAAANGT unna Demokratene -- hvis du har vettet!

        • Robin Hood

          Har du vurdert å få litt fart på Kystpartiet i Hedmark Roalkvam?

    • Olaf. Man må nesten spørre om slike folk er satt inn,for å bremse potensialet som ligger i partiet DEMOKRATENE.Derfor er det svært viktig at DEMOKRATENE kjører hardt på 2-4 saker.Og at de som ikke støtter dette,holder seg vekk fra alt som heter verv innad i partiet.Og enhver bør skjønne at restrektiv innvandringspolitikk er grunnstein i et parti som ønsker å gjøre Norge til et bedre/sikrere/rikere/ sted å være.Velferden/kriminalbekjempelsen osv avhenger på en restrektiv innvandringpolitikk.

      • Robin Hood

        Jeg tror Demokratene blir nedlagt etter 2013-valget. Nå trekker Vidar Kleppe seg, og da er det kroken på døra. Når det gjelder utspillet til Demokratene i Hordaland vil jeg lese det først, før jeg mener noe om det.

      • Anonym

        Vidar Kleppe skal være innkalt som vitner i terrorrettssaken, ifølge Dagbladet. abcnyheter.no/nyhe…en-innkalt-som-vitne

      • @Kurt Guldvik
        Det har vært en utidig praksis i Demokratene i den senere tiden at det nærmest har vært hanket inn folk rett fra gata og gitt dem et verv som fylkesleder. Selv var jeg med å stifte Demokratene i Hedmark i 2003. Fra 2002 og fram til stiftingen av fylkespartiet var jeg partiets kontaktperson. Så jeg har vært med helt fra starten av Demokratene. Jeg liker ikke det jeg ser nå. En organisasjon som ligger nede for telling og folk som prøver å tilrive seg lederposisjoner de ikke har karisma eller kunnskaper nok til å bekle. Partiet trenger en leder som kan takle media og opptre ryddig i forhold til program og vedtekter. Og ikke minst inspirere partiapparatet til å yte og ikke bare nyte. Og for å være ærlig så vet jeg idag ikke hvem denne personen er, eller om han/hun finnes innen partiet. Sorry!

  • Arfan Bhatti blir stadig mer ivrig i sin islamske praksis:
    dagbladet.no/2012/…iminalitet/20964610/
    Bare å dra meg seg litt C-4 ombord på et passasjerfly nå, så er billetten til 70 jomfruer i paradis sikra ;o)

  • vs60

    Jeg ble i et innlegg på FY bedt Ali Sina’s bok om Muhammed. Anbefalingen var fra en anonym som bare skriver på engelsk, den er relativt dyr å kjøpe på Amazon, så jeg søkte på nettet og fant noen utdrag fra den. Og her er litt fra boken:
    Hver dag forlater tusener av intellektuelle muslimer Islam. De finner at religionen er inkonsistent med vitenskap, logikk, menneskerettigheter og etikk. Millioner av Iranere har allerede forlatt Islam. De opplyste muslimer fra andre nasjonaliteter kommer like etter. Dette er begynnelsen til en masseutgang fra Islam. Det er en bevegelse som allerede er i gnag og innen ting kan stoppe den. Men det er ikke bare de intellektuelle som forlater Islam. Også den gjennomsnittlige muslim finner at Islam ikke er veien til Gud men leder til uvitenhet, fattigdom og til krig. De forlater Islam for å ta imot andre religioner og da spesielt kristendommen.
    Og her er mer: Kanskje det er best å høre sannheten når den kommer fra en av deres egne. Nettstedet http://www.aljazeera.net publiserte et intervju med Ahmad Al Qataani som er en viktig geistlig. Han sa: ”Hver time er det 667 muslimer som konverterer til kristendommen. Hver dag er det 16 000 muslimer som konverterer til kristendommen. Hvert år der det 6 millioner muslimer som konverterer til kristendommen.” Hva muslimer sier seg imellom, er ikke det samme de sier til folk fra vesten. Dette er store tall. Hvis denne tendensen fortsetter, kan vi forvente å se at Islam blir ubetydelig innen noen få tiår. Dette er gode nyheter for dem som er opptatt med på pågående slaveri i Afrika og utsiktene til krig og folkemord.
    Trenger noen være redd for en døende idologi???

    • vs60

      Jeg ble i et innlegg på FY bedt om å kjøpe…skulle det stå, men det skjønte vel alle her inne

    • Anonym

      Ali Sina’s bok, Understanding Muhammad kr 173,- bokkilden.no/Sambo…=5599886&rom=MP

    • eplejuice

      Takk for god nyheter vs60
      Dette er oppløftende !

    • Vidar

      Antall muslimer som konverterer er VELDIG vanskelig aa tallfeste, bl.a. fordi svaert mange holder det hemmelig pga. represalier mot baade seg selv og familiemedlemmer dersom det skulle bli kjent… Selv familiemedlemmer til UTVANDRA eks-muslimer, blir «straffa» naar «utvandrerne» forlater islam, og det blir kjent i f.eks. Iran!
      Men selvsagt vil ikke «Satans religion» vinne i lengden! Islam har verken den intellektuelle eller aandelige kraft som skal til -- og jeg har lenge hevda at generell alfabetisering er den storste trussel mot islam! ;-) DET er ogsaa EN grunn til at jeg ikke ser noen grunn til aa svartmale situasjonen, verken i Belgia eller ellers i Europa -- vi har alldeles IKKE tapt! Vi kristne er paa «the winning team» -- og det maa vi aldri glemme!
      Men vi maa heller ikke glemme aa kontinuerlig kjempe mot ondskapen!

  • Thomas

    På tide å la noen andre enn tenokratene få styre. Ja til islamsk styre. Europa har bare betydd undertrykkelse, kolonialisme og svineri i alle år. Bra nye krefter får prøve seg.

    • Thomas

      Om det dannes et islamsk parti her i Norge skal jeg vurdere å stemme på dem. Spennende utvikling jeg håper Norge kan være med på med økt islamsk politisk innflytelse. Norge er uansett ødelagt av amerikanisering for lenge siden, så la noen med kultur få styre!

      • Vidar

        Hvorfor ikke danne et satanistisk parti? Med programfesting av alt det «jaevlige» du bare kan fantasere om? Nevn bare EN fordel med islam -- og et muslimsk parti -- i Norge og/eller i Europa! At Europeere i kolonitida ikke bare oppfoerte seg bra overfor land utafor Europa (inkludert muslimske), er da ingen grunn til aa innvitere NY «undertrykkelse, kolonialisme og svineri» hit til vaare EGNE land???
        Islam boer snarest erklaeres uonska og irrelevant i Europa -- og alle forsoek paa aa danne muslimske PARTIER boer -- paa lik linje med nazistiske partier -- forbys!

        • Thomas

          Spøkte litt her. Men det virker som mange tar helt av når det kommer til islam. Kriminalstatistikken for innvandrere, dårlige trekk ved islam, fødselstall, alt kokes sammen til noe som skal være en og samme sak. Og går ikke med på at all islam er autoritær og «ondt». Jeg vet det finnes mange som praktiserer islam uten å være voldelige eller undertrykkende, det er også snakk om ulike retninger. Men jeg er verken kristen eller muslim, og er skeptisk til islam på lik linje med kristendommen.
          Faren er at Europa blir som USA var i enda større grad før enn nå, et delt samfunn. En muslimsk underklasse i de store byene, en mer rasistisk hvit befolkning.

          • Vidar

            Det er faktisk alle gode grunner til «aa ta av» naar det gjelder islam! Ikke bare ER baade kriminalstatistikker og fodselsrater vond lesing, men ikke paa noen maate i sammenligning av Koranen (og gjerne ogsaa hadithene) selv! Er enig i at det finnes mange fine «muslimer» -- men DE er til gjengjeld ofte ikke aksepterte som muslimer blant sine mer religioet «rett-troende» trosfeller… ISLAM er baade autoritaer og ond, men selvsagt uten at alle som kaller seg «muslimer» er det! Du har aapenbart lite greie paa religion generelt, og islam og kristendom spesielt, Thomas. I likhet med det store flertallet av nordmenn og europeere. Og muslimer… ;-) Og du har rett i og til aa vaere skeptisk! Men ser du ikke om anna at «importen» av millioner av muslimer (og andre innvandrere, men spesielt muslimer!) til Europa, netopp er det som vil SKAPE dette «USA-lignende» samfunnet du helst vil unngaa! Islam ER rasistisk -- og det SKAPER «rasisme», i den forstand at folk som kommer i beroering med islam, onsker baade den og folka «dit pepper’n gror»! JEG kaller forresten ikke en slik helt naturlig reaksjon for «rasisme»! Uansett er det aa invitere til store folkevandringer et onde for ALLE parter, og boer derfor unngaas!

  • Anonym

    Det vil tror jeg bare være et eneste stad som vil være islamfritt og det er i den himmelske staden.

  • Vidar

    Bare et lite hoyst «off-topic»-sporsmaal; Har noen av dere opplevd at heile Facebook-kontoen deres er «renska»…? Da jeg sklle logge meg paa for noen timer siden, fantes det ikke NOE der! Siden er tom, det skjer intet naar jeg forsoeker aa komme inn paa min profil, klikke paa innkomne nye meldinger -- ja jeg faar ikke engang logga meg UT! Og ingen «advarsler» fra Facebook til internettadressa mi…
    Hva kan dette komme av? (Bortsett fra at jeg klikka «liker» paa SIAN’s Facebookside i gaar…? ;-))

  • vs60

    Sarkozy gir seg ikke. Denne linken er fra HRS.
    rights.no/publishe…43&tekstid=5557

  • Thule

    «Jeg vet det finnes mange som praktiserer islam uten å være voldelige eller undertrykkende, det er også snakk om ulike retninger.»

    De som er gode muslimer følger Muhammeds eksempel.

    De som er gode kristne følger Jesus’ eksempel. For kristne er han et eksempel på det perfekte mennesket, akkurat som Muhammed er et eksempel på et perfekt menneske i islam. Vanskeligere er det ikke. Essensen i islam og essensen i kristendommen handler derfor i stor grad om hva slags liv de to levde: Muhammed levde et liv som krigsherre, mens Jesus (kan noen argumentere) levde et liv som filosof.

    «Men jeg er verken kristen eller muslim, og er skeptisk til islam på lik linje med kristendommen.»

    Hvor mange kristne tror du det er i Norge som overhodet ikke anerkjenner menneskeskapte lover?

    «Faren er at Europa blir som USA var i enda større grad før enn nå, et delt samfunn.»

    Europa blir et delt fordi vi får en stadig større del av befolkningen som avviser norsk kultur og det norske samfunnet. Et fremtredende symbol på denne avvisningen er hijaben.

    Jeg har snakket med flere innvandrere som absolutt hater Norge og nordmenn, og isolerer både seg selv og ikke minst sine døtre. (Døtrene kunne finne på å bli for vestlige, må vite.) Men de holder ut i dette forferdelige landet på grunn av sjenerøse velferdsordninger.

    «En muslimsk underklasse i de store byene, en mer rasistisk hvit befolkning.»

    Siden du selv tok opp USA, er landet det mest skyldbetyngede av alle på planeten på grunn av tidligere tiders slaveri, på tross av at kun en ørliten minoritet faktisk var slaveeiere. Siden 1960-tallet har USA ligget med buken opp og virkelig gått seg selv i sømmene. Dette for eksempel i sterk kontrast til den muslimske verden, som aldri har tatt et oppgjør med sin egen omfattende slavehandel av de samme menneskene som endte opp på plantasjer i Amerika.

    http://www.scaruffi.com/politics/slavetra.html

    Den sorte befolkningen i USA er den rikeste sorte befolkningen noe sted i verden. Justerer du for utdanningsnivå og antall arbeidstimer i året vil du sannsynligvis ikke finne noen lønnsforskjeller i det hele tatt. Asiatene klarer seg ellers utmerket, og ofte bedre enn hvite, i dette «rasistiske» landet.

  • Til Thore! Du bør skamme deg som går ut slik du gjør mot en hedersmann som Olav Roalkvam! Jeg kjenner Roaldkvam meget godt, og han har vært og er fortsatt medlem av DEMOKRATENE! Ja han gjør og har gjort en fremragende innsats for partiet, så ikke kom med slik svada, løgn og vrøvl! Og for det andre, når du bruker et slikt språk som du gjør, da burde du i det minste være mann for din hatt, og gå ut med fullt navn! Både Roaldkvam og undertegnede har alltid stått fram med hvem vi er. For vi er ikke av den feige typen som er stor i kjeften, ufordragelig og kommer med spydigheter og løgn, slik du gjør. Men vi står bare fram med sannheten og behøver ikke å sjule oss som rotter slik mange desverre idag gjør på disse nettstedene. Du bør beklage sitt språkbruk overfor Roaldkvam, for slikt hører ikke hjemme her!

    Les heller innleggene til Vidar og Kurt Guldvik både to og tre ganger, så vil du kanskje fatte og begripe hva som er den absolutt viktigste politiske sak som Demokratene må jobbe for i åra framover? For det er å holde islam vekk fra dette landet! Ellers kan det bli stygge tilstander i fedrelandet i åra som kommer.

    Kjøp Jan Simonsens bøker her

    Copyright © 2012 Jan Simonsens blogg

  • me

    «Thomas
    4. april 2012 at 01:13 · Svar

    Så ignorant du er! Vesten har bombet og plyndret muslimske land i tiår etter tiår, og du takler ikke at det kommer innvandrere fra de samme landene hit. Lenge leve kampen mot vesten! »

    DET ER DESSVERRE HER THOMAS HAR HELT RETT, DET ER EN DIREKTE SAMMENHENG MELLOM OLJE-PETRODOLLAR-IRAK-IRAN-LIBYA-MENA-NATO-KLEPTOKRATIET-MARXISTER-INNVANDRING

    men det er hverken lett eller mange som ser sammenhengen

  • Anonym

    Brussels sneaks Turkey into the EU by the back door!

    Shhhh! All on its own, in a dark of night backroom deal, the European Commission has decided to give Turkey the same residence and employment rights in Europe’s economy as European Union members. hat4uk.wordpress.c…omy-as-eu-residents/

Leave a Reply

  

  

  


*

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>