Søk

Kategorier

november 2016
M T O T F L S
« okt   des »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arkiv


Blogglisten
Bloggurat

Drep de som ikke kommer hit for å be

moske-sveitsI Norge diskuteres det om det bør være bedre kontroll med hva imamene lærer muslimene i moskeene. Demokratenes ledere har tatt til orde for bedre kontroll, og mener at imamer som støtter vold må miste retten til å jobbe som imamer og moskeene deres stenges. Mens kunnskapsministeren ikke er bekymret. I Sveits blir imamer som kommer med trusler om drap arrestert. Det skjedde nylig i Zürich, der antiterrorpolitiet raidet en moske og arresterte imamen.

Imamen hadde kommet med trusler om å drepe muslimer som ikke ber. Det opplyser statsadvokatenes kontor til den britiske avisen Express. Imamen ved An’Nur de Winterhour-moskeen ble arrestert for oppfordring til vold etter at det ble påstått at han forkynte til forsamlingen at de skulle drepe andre muslimer som ikke møter opp for å be under fellesbønnen i moskeen. Oppfordringen skal han ha kommet med under en preken 21.oktober.

Den arrestert imamen, som er av etiopisk opprinnelse, skal ha sagt at syndere bør få en advarsel dersom de ikke går på bønnemøtene til de fem daglige bønnene. Hjelper det ikke med en advarsel, bør de drepes.

Ytterligere tre personer, fra Algerie og Tunisia med tilknytningen til den samme moskeen er blitt arrestert, opplyser politiet til Express. Moskeen ble også raidet i fjor mistenkt for å ha tilknytning til Den islamske staten.

Demokratenes nestleder, Vidar Kleppe, mener at arrestasjonene i Zürich viser at Demokratene har rett i at mange moskeer kan være arnested for radikalisering og bør kontrolleres langt bedre. «Dette føyer seg bare inn i en lang liste med avsløringer av hva som skjer i moskeer over hele Europa. Det vil være naivt å tro at forholdene er bedre her i Norge,» sier han.

2 comments to Drep de som ikke kommer hit for å be

  • Silje Arnheim

    Det kan riktignok utsette problemet en tid men det er bare sålenge muslimene er i mindretall, og at politiet ikke er innfiltrert av muslimer på jobb innad i politiet som støtter hverandre, samt at politet har ressurser til å håndere dette.

    Men på et tidspunkt så vil islam bli så store at er ikke lenger er kontrollerbare samt at de har fått plassert så mange av sine egne støtte spillere i samfunnet at slik slik ting blir oversett fordi islamske lover står over Norske lover:
    http://pub.nettavisen.no/304755.html

    Islam soldaten(Jihadisten) og muslimen Mohyeldeen Mohammad kaller her Norske Imamer for «Grønnsakssellere fordi de ikke gir ordre til andre muslimer om å myrde eller drepe Abid Taja uten å bruke ordet myrde eller drepe direkte:
    https://www.youtube.com/watch?v=Wnkcm4a_DPw

    Når PST samtidig går ut og lyver i media om at muslimen Mohyeldeen Mohammad ikke representerer islam så viser det at PST ikke skjønner noe av det som står i Koranen eller de har fått ordre om å feie det under teppet:
    https://www.rights.no/2016/10/pst-med-angst-for-islam-bevisst-lognaktig-eller-fullstendig-ignorant/

    For alt som muslimen Mohyeldeen Mohammad har sagt står og mye verre djevelske ting står i Koranen og er det eneste ekte islam.

    Ut fra dette ser vi at PST føler seg ovenpå per i dag fordi de har tatt strupetak på de mest fremtrende lederne og imamene i Norge og at det er grunnen til at muslimen Mohyeldeen Mohammad kaller Norske imamer for grønnsaksellere eller passive grønnsaker.

    Videre forstår vi også ut fra dette hvor viktig rolle imamene har i å utstede ordrer til terror og drap og at muslimer som får slike ordrer er pliktige til å utføre slike ordrer når de kommer:

    Koranen 4:14;
    «Og den som nekter å adlyde Allah og hans sendebud[Muhammad] og overtrer(synder) mot hans grenser, vil han sende inn i helvetesilden, hvor han skal bo til evig tid, hans vilje vil være en skammelig undergang.»
    https://sites.google.com/site/quranmonitor/004#004:014

    Koranen 33:36;
    «Når en sak er avgjort av «Allah» og hans sendebud[Muhammad] er det ikke sømmelig(riktig) for en troende[muslimsk] man eller kvinne å ha noe valg i beslutningen. Hvis noen ikke adlyder Allah og Hans sendebud, er han faktisk åpenbart på ville veier».
    https://sites.google.com/site/quranmonitor/033#033:036

    Koranen 24:51-52;
    «Svaret til de troende[muslimer] når de bli innkalt til Allah og Hans sendebud[Muhammad], slik at han kan dømme mellom dem, er ikke noe annet enn dette: de sier: «Vi hører, og vi adlyder»: Og slik er de velstående de (som vil leve evig i paradiset). Og han som adlyder Allah og Hans sendebud[Muhammad], og frykter Allah, og holder sin plikt (til ham): disse er de er de seirende». [ Dette verset viser at når muslimer får en ordre enten det er via Koranen eller plutselig så er de pålagt å adlyde det. Om de får beskjed om å drepe, drive terror eller noe annen ondskap for Allah, f.eks gjennom sine imamer så adlyder de også uten å stille spørsmål gjennom frykt og plikt ].
    https://sites.google.com/site/quranmonitor/024#024:051

    Koranen 2: 216;
    «Kamphandlinger kan bli pålagt deg, selv om du misliker det. Men du kan mislike noe som er bra for deg, og du kan like noe som er skadelig for deg. Allah vet når du ikke vet.»
    https://sites.google.com/site/quranmonitor/002#002:216

    Så poenget her er disse imamene vil før eller siden føle at de er mange og sterke nok gjennom høye muslimske fødselstall til å gi slike ordrer i det stille enten fra Norge eller utlandet og da vil alt være ute av kontroll.

    Hver gang Norske naive og evneveike mydigheter rope «fred og ingen fare». Da kommer da plutselig undergangen over dem:(Paulus’ første brev til tessalonikerne 5:3-11) fordi de leker seg med islamsk djevelskap.

    Slik er det nå blitt takket være nordmenns passivitet til Kristendommen og GUD(Jesus), og verre skal det bli inntil Ola og Kari Dunk Dunk er spydd ut av sitt eget land eller er blitt frmmede i eget land:
    https://sites.google.com/site/knarviksiden/nyheter/13

  • Vidar

    Det er ISLAM som er «arnestedet for» ALL den ondskapen som islam står for! «Radikalisering» er bare et ord for å hvitvaske islam, for alt som omtales som «radikalisering», er jo bare forskjellige sider av islam – «islam i praksis»!
    Vi trenger ingen «kontroll» med moskeene – vi trenger ingen moskeer!

Legg inn en kommentar